Gå til innhold

Barn som modell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om det? Har sendt søknader for jenten min på 4 år til å være barnemodell fordi jeg synes hun er så utrolig pen og svært glad å bli tatt bilde av osv:) Synes hun har en talent der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ikke så veldig for slikt, men mener at så lenge barnet har det gøy så kan hun jo få prøve seg litt så lenge det ikke blirslik at hun blir presset til å fortsette osv.

man skal være veldig forsiktig med å "bestemme" for barna sine og være veldig sikker på at de valmors og fars drømmer.

Skrevet

* man skal være veldig forsiktig med å "bestemme" for barna sine og være veldig sikker på at de valgene ikke er bare mors og fars drømmer.

Skrevet

Jeg syns det er greit så lenge barnet trives og det ikke blir lagt noe press. I tillegg bør det ikke være noen fast jobb, men kanskje ta ett oppdrag ett par ganger i året. Man bør også unngå å legge for mye fokus på utseende til barnet.

Skrevet

Jeg har fått tilbudet om det for to av våres barn, men har avslått, jeg synes ikke noe om det. Å søke om at barnet skal få bli modell er helt rart for meg, det blir som de der missekonkurransene for små barn, men hver sin smak så klart :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...