Gå til innhold

Arggggggh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her alene og er sååååå sur idag. Jeg er dritlei av å være singel, alenemor og mislykket.. Får høre at jeg er en pen, attraktiv kvinne og smart osv, men jeg synes det ikke litt selv, kanskje jeg har utseendet men jeg er ikke flink på noe annet enn å sminke meg og pynte meg... Jeg er så langt nede og 25 år, har ikke lappen en gang og tror ikke jeg vil bli gift før jeg er 40.. :(

Jeg er såå lei meg:( Lei av å være en taper

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å tenk negativt. Det er ingen andre enn deg selv som taper på det.

Smil til livet og livet smiler til deg:)

Hilsen en annen alenemamma som ikke gidder å fokusere på det negative her i verden.

Skrevet

Noen dager er litt dritt.

Hva med å legge en god plan, da kan du allerede kutte ut mislykket!

Start på skole og start lesinga til lappen!

Du kan snu dette selv!

Skrevet

Det er langt fra alle kvinner som er gode på "manneting".

Skrevet

Har bare lyst å gi faen i alt, gifte meg med en rik fyr og bli hjemmeværende husmor..

hi

Skrevet

Hvordan skal du få bedre selvfølelse av å leve av et annet menneske? Da blir du jo avhengig av ham i ett og alt, og den dagen han eventuelt finner noen yngre og penere, sitter du der. Mener ikke å være kjip, men om du har tenkt å kapre en mann med utseendet ditt, må du være klar over at en annen kan kapre ham fra deg når du ikke lenger er like ung og pen.

Tenk deg om, det MÅ være noe du er flink til. Sminke og klær? Så kanskje du skal bli stylist eller make up-artist. Er du flink med mennesker? Du kan jobbe med kundebehandling eller i resepsjon. Poenget er at du gjør noe du mestrer og får betalt for det. Å bli økonomisk uavhengig booster selvtillit mer enn du aner.

Lappen er for bønder, du trenger den ikke i en by. ;)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...