Gå til innhold

Haha, jeg er visst MILF:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet man er underernært på oppmerksomhet når man setter pris på sånt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umm, har hørt flere ganger at jeg er MILF og jeg synes det er fornedrende, tar du seriøst det som en komplimant? at noen vil pule deg og at du er en hot mamma? Seriøst, da er man low-life...

Skrevet

Bedre å være det enn å ikke være en hot mamma iallefall...

Skrevet

Bedre å være en PEN mamma, en mamma med stil, en mamma som ikke blir kalt MILF, høres ut som en dame som fjortisgutter vil knulle..

Skrevet

Fornedrende..Tar man dette som et kompliment da har man ikke høye tanker om seg selv..

25

Skrevet

Man kan da vittelig være attraktiv for "unge" menn selv om man har blitt mamma vel??

Pen er ordinært å være, sexy er kjekt å høre at man er for andre når man ikke gjør noe for det.

Skrevet

JANTELOVEN ruler igjen for damer her inne igjen ser jeg.

Skrevet

det har ingetning med janeloven å gjøre..

Om noen gutter kom bort til meg eller menn for den saks skyld.. Og sa "WOW du er en MILF"

Da hadde jeg tolket det som - du er knullbar ... ;)

Hyggelig ? - NOT.. og det er akkurat det de mener!

Skrevet

Så knullbar betyr plutselig ikke at man er pen å se på?

Hahaha...

Hvis en edru gutt kaller meg en MILF så ville jeg tatt det som et kompliment.

Skrevet

Hehe, HI, lev på den du, er alltid koselig med komplimenter, spes når man er underernært!! Damene her ønsker bare å være MILFer selv ;))

Skrevet

Riktig dere to siste;-) Dette kommer fra edruelig unge menn!

Er jo greit å bli sett på som sexy selv om man er blitt mamma til flere:-)

Made my day!

Skrevet

Blir stadig kalt MILF og ber dem bare pent dra til helvete :) Ikke noe jeg tar som komplimant nei.

Skrevet

Ikke akkurat noe jeg faller pladask for, men det gjør absolutt ikke vondt å høre det =D

flott, for deg HI! Er deilig å føle seg attraktiv :)

Skrevet

veldig få gutter tør å knulle sin egen mamma - i sær hvis de vet hvem hun er.

Jeg trøster meg med at jeg etter to fødsler er litt slappere i fisken (puppene), men ellers holder meg på samme machtvekta som for *teller* æh, ørten år siden.

anny

Skrevet

Det er typisk dere jenter (mange av dere) her inne å ta sånn på vei for en sånn ting.

OM vi menn sier at dere er MILF(noe jeg aldri selv har sagt til ei jente), så kan jeg ikke forstå at det kan være annet enn utelukkende...

Hvor mange damer føler seg ikke "gamle og utgåtte" etter at de er blitt mødre, og som manger her sier, det gir vel et lite piff i hverdagen om ikke annet??

Dere må slutte å vri og vende på alt for å få det til å bli negativt.

Og husk på det, om vi kommer bort til dere en kveld på byen så er det mest sannsynligvis for å sjekke dere opp, uavhengig om vi kaller dere MILF eller ikke.

Skrevet

Å guuuudameg så høytidelig vi tar oss selv her inne da...!

Regner med at komplimentet kom fra en forholdsvis ung gutt/mann, og var garantert ment som nettopp det; et kompliment direkte knyttet til uteseendet, at hun er en hot mama!

Dere Ottar-damer klarer sikkert ikke å ta til dere et kompliment dersom det ikke går på intelligensen, som mange av dere forøvrig også mangler.

Sure kjerringer!

Skrevet

Får stadig komplimenter på at jeg er flott og herlig og til og med de som sier de sliter med å holde fingrene av fatet, og det er morsomt å få høre sånt, når de som sier det er klin edru, men hadde noen sagt MILF ville jeg blitt sur. Tar ikke det uttrykket som et kompliment i det hele tatt.

Skrevet

Når min samboer går forbi en flott dame med barn, så sier han alltid at "det var milfen sin det". Han sier det om damer som er pene og attraktive, så jeg ville tatt det som et kompliment:-)

Men, han sier også at han har verdens beste milf hjemme, men at det er fint det er fler av de, da har man litt hyggelig å se på;)

Skrevet

Du vet virkelig ikke hva en Ottar-dame er?

Man er ikke en sur kjerring selv om man ikke setter pris på at menn forteller en at de ser for seg å knulle deg. MILF er et uttrykk som er nedsettende i sin opprinnelse og bruk. En mann kan like gjerne si "du ser ut som en jeg kunne tenke meg å kjøre pikken min i". Å så hyggelig liksom..

Skrevet

Hehe, forundrer meg alltid over hvor sure og snerpete en del damer er. Jeg tar all positiv oppmerksomhet med et smil. Om en mann sier "du er utrolig vakker" til meg eller om en unggutt kjekker seg og sier "MILF!"- er omtrent samme sak. Poenget er at begge har reagert postitivt på utseendet mitt, begge er måter å si "Du ser utrolig bra ut" på!! Man sier jo ikke "milf" om ei stygg dame- det vet jo alle, det er et bevis på at man er hot, det.

Jeg får ofte mye tilbakemeldinger fra menn på utseendet mitt selv, får høre jeg er sexy, pen, vakker og også "milf", og at jeg ser langt yngre ut enn mine 32 år. Jeg blir omtrent like glad for alt sammen:) Jeg vet yngre gutter som sier slikt ikke klarer uttrykke sin begeistring på andre måter, så da sier de slikt som milf for å tøffe seg litt for kamerater. Men det er klart, selv om jeg tar det som et kompliment så synes jeg det var enda hyggeligere her forleden da en pen, velkledt mann i dress passerte meg på et senter i byen, for så å komme tilbake til meg og si "Hei, jeg heter XXX og er fryktelig nervøs akkurat nå, men må bare fortelle deg at du er noe av det vakreste jeg har sett!" Jeg ble ganske paff da, før han spurte meg om jeg hadde kjæreste:) Hyggelig med mannlig oppmerksomhet uansett, suger det til meg (etter å ha blitt mobbet for utseendet i barndommen) og det skjønner jeg godt at andre gjør også:) Kan ikke begripe hvorfor en del damer må rope at da blir de jammen sure om de blir kalt milf. Det er jo lov å bli stolt over at man er flott (selv om jeg er enig i at utseendefikseringen er gått for langt, generelt).

Skrevet

Har blitt kalt MILF også jeg, men bare av kompiser av meg å jeg vet at de mente det positivt, som at jeg er pen og attraktiv... men det er ikke akkurat MILF jeg vil at folk skal si om de skla gji meg ett kompliment..

Skrevet

Hehe, sånt man kan le og smile av. Det er jo ikke vondt ment, og unge gutters måte å si at en kvinne er attraktiv på. MILF utrykket kommer vel fra en film også, var det American Pie eller noe lignende? Har selv blitt kalt MILF , faktisk av min egen mann også..lo godt da...trenger ikke ta alt så høytidelig.

Skrevet

Helt enig med deg Jule-Ugl@.. ja utrykke er fra en film å det er riktig nok unge gutters måte å si det på.. det er mange av mine gutter venner som har sakt det til meg etter at jeg ble mor å jeg ler av det å sier ja jeg er vel det... å som du sier min smaboer har også sakt det til meg, men da lo jeg også godt.. men så er de i min omgangskrets på alder med meg altså 19, å noen år eldre..

Skrevet

Tydeligvis mange som ikke vet hva MILF opprinnelig kommer av.. Man blir ikke en MILF selv om man blir mor som tyveåring, det er når kompiser av sønnen din får lyst på deg at du er en MILF, altså gutter i generasjonen under.. Ville aldri ha tatt betegnelsen MILF som et kompliment,da det egentlig er en negativ betegnelse av gitt kåte unggutter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...