Gå til innhold

Flere som skal på bytte runde imorgen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk MASSE fint til jul,men blir jo alltid litt som må byttes.... Litt feile str etc...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal muligens bytte to lampeskjermer som jeg fikk til meg selv, men har ikke helt bestemt meg. Får ta en tur i butikken å se om det er noen andre som passer bedre før jeg bestemmer meg.

Ellers tror jeg ikke det er annet som skal byttes. Gutten fikk en del klær som er litt store enda, men de vil jo passe etter hvert, så det får være.

Skrevet

Ungene fikk ikke mindre enn 3 istid 3 filmer så her blir i alle fall 2 av dem byttet, i tillegg til noen gensere som var altfor små i størrelsen!

Skrevet

Uff ja, gruer meg. Hater å stå i kø. Jeg ønsket meg ting til lekekjøkkenet til jenta vår til jul (hun er 2 år) og fikk sinnsyke mengder med lekemat. Liiiit dårlig planlagt fra min side, men jeg sa det samme til alle som spurte for det var det eneste hun "trengte".. Ja, ja håper bare vi får byttet noe av det.

Skrevet

Vi fikk vell egentlig ingenting som skal byttes vi.

Men minsta fikk ørten sett med kopper.

Kunne tenkt meg å byttet, for hun har full beholdning fra før av!

Men aner ikke hvor det er kjøpt. Ser kanskje ut til å være noe billig greier fra Europris el, da gidder jeg ikke bry meg med det.

Skrevet

Må nok bytte noen klær jeg fikk til ungene. Noe for lite, noe så stort at jeg ikke orker ha det liggende så lenge at det blir passe:)

Ellers fikk jeg bare supre ting til meg selv, ingen bytting der. Men noen penger som skulle vært brukt fikk jeg selvsagt:D

Skrevet

Jeg skal bytte et skjerf jeg fikk (til en annen farge) og til gubben skal jeg bytte en skjorte han fikk til riktig str.

Var uansett kjempe fornøyd med alt vi fikk!

Skrevet

Tror dere jeg får byttet en to pakning med Bula boxere, uten kvittering?

Det er på G- sport.

Skrevet

Tvilsomt - undertøy byttes jo ikke så sant det ikke er forseglet.

Skrevet

Vi skulle men det er så speilglatt at jeg har fått kjøreforbud, i alle fall så lenge jeg er alene med ungene mens han er på jobb. Får ta det senere i dag eller i morgen om føret er bedre.

Skrevet

takk for advarsel Yaddaline.. da tar jeg ikke bilen ned bakken her ivertfall :P hehe..

Får gå oss en tur istede, å håpe vi ikke ramler på isen på veien.

Skrevet

Sammen med en milliard andre mennesker? Fat chance... :D

Skrevet

Fikk en ryggsekk som jeg lurer på om jeg skal bytte, må ned på butikken å se. Mannen må bytte klærne jeg kjøpte til han, dama på butikken har bomma litt på formen på buksa, ba om ei som var vid i lårene, men det var ikke denne buksa. Skulle gjerne bytta gensrene som snuppa fikk i feil størrelse også, men vi har ikke H&M, så de sender jeg ned til svigermor, så får hun bytte de, mamma orka jo ikke det.......

Skrevet

De er forseglet i en slik plastpakke med knipelås. Og nå fant jeg kvitteringen! Bytterett??

Skrevet

Nei! Med mindre det er feil størrelse eller man får flere eksemplarer syns jeg ikke noe om bytting av gaver.

Skrevet

Har byttet i dag - en bok (fra Jo Nesbøes "panserhjerte" til Camilla Läckbergs "Havfruen") og et Dyrberg Kern smykke jeg fikk av mannen (byttet kjedet). Ellers var alt full klaff med strl ect - gld jeg slipper å bytte mer....et mareritt på sentrene i romjulen:o(

Skrevet

Skal bytte masse lego som 12 åringen fikk, fikk feil type.

Også må jeg bytte noen bukser og gensere som er altfor stort.

116 til en 1 åring bli litt lenge å ligge på vent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...