Gå til innhold

Dere som snuser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et teit spm sikkert, men: Hvor lenge skal snusen være inne i munnen, egentlig? Har sånn jentesnus, mocca i pose.

Hilsen blond (som trapper ned på røyk).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt ettersom egentlig, noen gang i 10 min og noen gang i en time;)

Spytt ut når du føler du har nok:D

Skrevet

Hihi... Takk :)

Tar det lang tid å venne seg til? Jeg vil jo helst verken røyke eller snuse, men jeg er veldig avhengig av nikotin og den trøstegreia som røyken har vært, så jeg trenger et eller annet som en overgang. (Har sluttet mange ganger før uten å "trappe ned", og det har gått skikkelig dårlig, blir totalt i ubalanse.)

Så nå prøver jeg å si til meg selv at snusen gir akkurat det samme som røyken, men huet er ikke helt med foreløpig... men det er i alle fall bedre å snuse på andre måter, lukter ikke vondt av håret/klærne osv :)

Skrevet

Når jeg slutta brukte jeg noe som het sublingvaltabletter eller lignende. Du la en under tunga og etter noen sek kom det samme "kicket" som når du tenner opp en røyk når du er skikkelig røyksugen. Har prøvd alt annet og det var kun med de det ble et kick så jeg slapp å¨savne røyken så mye. Anbefales varmt:)

(fikk blemmer i munnen av snus jeg da, så det funka dårlig;P )

Lykke til med slutting

Skrevet

Det heter sublingual.... Det betur under (sub) tunga (lingual).

Skrevet

Hva het de for noe? Bor du i utlandet, eller fikk du dem her i Norge?

-hi, som ble veldig interessert nå! :)

Skrevet

...altså, jeg ser du skriver at de het sublingualtabletter, men det er visst bare en fellesbetegnelse på hvordan enkelte tabletter skal brukes/virker... ;)

Skrevet

Går rask tid å venne seg på snusen. Røyka før selv.

Men man sier det er vanskeligere å slutte med snus da.

Skrevet

Fikk dem på apoteket i norge, står sammen med de andre nikotinerstatterne:)

(og vil legge til at jeg sluttet med dem etter 3-4 måneder og faktisk ikek har noe lyst på røyk lenger, nesten 4 år etter:) Det er bare i starten at det er vanskelig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...