Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 jeg har en bror som er 1 1/2 mnd eldre enn dattera mi, og nå er jeg på vei med en til, og da får jeg vite at mamma skal ha en baby til.. broren min er pappa sin.. flere som har det sånn eller? litt spesielt.. hehe
Gjest Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Min svigermors eldste er eldre enn hennes yngste søster
Kystrøya Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Har en lillebror som er 1 år eldre enn vår eldste datter. Men det blir vel gjerne slik i disse dager. Når man "starter på nytt" igjen med ny partner, 20 år etter at man fikk sitt første barn.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 ja, vi er det.. mamma er 38, så ikke så sent for henne hun var 17 første gang..
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 mine foreldre er 50 år. den ene har funnet ny partner og har nå et barn til sammen. datteren er 15 mnd og min er 4 mnd. så søsteren min er litt eldre enn min egen datter hehe. men jeg syntes det er moro jeg da
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Min onkel er et halvt år eldre enn meg. Vi gikk i samme klasse hele grunnskolen. Min tante er forøvrig to år eldre enn meg. Synes barndommen med mine jevnlderende tante/onkel har vært strålende. Selv hadde jeg to søsken på 4 og 8 år da jeg selv fikk barn. Dette har også vært en suksess. Min datter leker veldig godt med sin onkel som er fire år eldre.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har en halvsøster som er 3 år, jenta mi er 2,5 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå