Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Hva er dette? Steinsorter? Oljeplattformer? Hva er spørsmålet?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Ha ha ha, 23:06, tenkte noe i samme retningen :-)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 Hehe-- det er navn til jenta mi i magen. veldig spesieller i know, men JEG liker de og greier ikke å bestemme meg. Så dette blir et slags hvis du måtte velge... HI
Lea Laus Skrevet 27. desember 2009 #9 Skrevet 27. desember 2009 Hera, selv om nabobikkja heter det da... Nydelig fuglehund.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #10 Skrevet 27. desember 2009 Skar et vel et guttenavn? Jeg vet iallfall om 1 gutt og om 3 hann-hunder som heter det Heidrun er ok navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå