Gå til innhold

besøksforbud på sykehuset...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har termin om noen dager og skal føde på ullevål. Noen her som har født der i det siste og vet noe om det er lov å få besøk av andre enn faren??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg skal også snart føde på Ullevål. Jeg var der en tur i dag og det henger lapper overalt om at kun far eller medmor kan få komme på besøk (dette gjelder på barsel). På hotellet er jeg ikke helt sikker på åssen det er, men kafeen der er jo åpen for alle, så man må da hvertfall kunne treffe venner/familie der for en kaffe og vise frem babyen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har nettopp født der. vi hadde opphold både på barsel og på barselhotellet. det er pga svineinfluensaen ikke lov med besøk i det hele tatt bortsett fra far. det står på plakatene at man kan ta i mot besøk av besteforeldre ute på gangen ved heisene, men fikk inntrykka vat dette heller ikke var populært. på hotellet fikk vi ikke lov å ta babyen med ut av avdelingen, ikke engang ned i kafeen.

 

men men, man får jo tidsnok vist frem lille vidunderet når man kommer hjem. kan være litt godt å få ro og fred også kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bergen er det også besøskforbudet opphevet! Håper det holder seg sånn.....Så hvertfall storesøster får komme på besøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg skal føde på Elverum i slutten av jan og der er det besøksforbud for alle utenom far. Foreløbig da! Håper det snur til slutten av jan, kjedelig å ikke få vist fram vidunderet til storesøster. Jeg har bedt om å få ligge på hotellet så jeg veit ikke helt hva slags regler de har der. Men regner med at det samme gjelder der. Sånn er det. Håper fødselen går greit slik at jeg kan reise fort hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...