Gå til innhold

kontakt med gammel "flamme"....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg var "ung" så ble jeg kjent med en mann..som var veldig hyggelig, spennende.... morsom, oppmerksom...ja ..det meste.... men ting gjorde at det aldri ble oss....mest pga av han måtte reise vekk med jobben..og når han var tilbake..så var jeg reist vekk på studier... jeg har aldri helt glemt han her karen.... og har ofte tenkt på hvor han ble av... Nå er dette 15 år siden..og jeg er gift..og har to barn...

men så er det facebook da... og DER dukker denne karen opp igjen..han legger meg til som venn..og jeg bekrefter... vi sender litt meldinger frem og tilbake... så begynner det å komme tekstmeldinger... og han forteller meg at han ikke har glemt meg...og har tenkt mye på hva som ville skje om vi hadde prøvd ut et forhold...

jeg er som sagt gift...og min mann vet ikke om disse meldingene..... jeg føler jeg burde avslutte dette...men samtidig er det litt "bekreftende" at noen fortsatt synes jeg er atraktiv...utenom min mann lissom... dessuten er meldingene hyggelige og "hverdagslige"...men samtidig så ligger der veldig god kjemi under...

vi bor langt fra hverandre..men han er fra mitt "hjemsted"..og jeg er der flere ganger i året...oftest uten min mann....kjenner jeg har lyst å møte denne mannen...men samtidig ikke....for hva om ? og hva om jeg gjør noe jeg angrer?? men samtidig så har jeg skrekkelig lyst....skjønner??

sukk...disse meldingene har blitt viktige for meg.. samtidig som jeg føler dårlig samvittighet for at min mann ikke vet det..og for at jeg gleder meg til neste melding kommer....

sukk...vet ikke helt hva jeg vil med dette..men måtte bare få det ned...kan ikke snakke med noen om dette...for jeg er jo GIFT!!! og da tenker man jo ikke på noen andre lissom........SUKK!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kuttet NÅ. Tenk deg at situasjonen var motsatt, at mannen din drev på sånn med en gammel flamme. Ville du likt det?

Skrevet

Du er gift og har barn - vil du risikere å ødelegge familien din for litt spenning i hverdagen? Det er et farlig spill du holder på med. Du er allerede følelsesmessig utro - la det være med det og oppfør deg som et ansvarsfullt menneske og fjern denne mannen fra vennelisten på facebook og fra telefonlisten din.

Skrevet

Jeg har opplevd det samme som deg. Har heller aldri glemt denne store flammen min siden 1997, men traff han igjen på facebook jeg også. Vi har snakka sammen på msn og facebook. Må legge til at han ikke bor i Norge da, men i Tyskland. han bodde såpass langt fra meg så tenkte ikke noe over å treffe han, men nå har han flytta å bor i Kiel. Det er jo bare en båttur så er jeg der, men jeg fant ut at jeg måtte avslutte det som var. Kjemien er der, men jeg vil ikke risikere ekteskapet mitt på noe som var for mange år siden. Vi snakker fortsatt på facebook og msn, men noe møte mellom oss kommer aldri til å skje.

Glad jeg tok til fornuft før noe kunne ha skjedd mellom oss.

Håper du finner ut av hva du skal gjøre også... Å det syns jeg du nesten må gjøre selv.

Skrevet

Å, du leker med ilden her!!

Du er virkelig nødt til å ta til fornuften snarest mulig, for dette kan veldig raskt utvikle seg. Det hjelper kanskje hvis du virkelig prøver å tenke at du var i mannen din sitt sted, se for deg at han skriver og mottar meldinger med en flamme som han har den berømte kjemien med, forestill deg at du leser disse meldingene og kjenn etter hvordan det føles.

Er du virkelig villig til å risikere familielivet ditt for litt spenning? For i realiteten er det faktisk det du gjør! Det er nok mange samlivsbrudd som begynner på denne måten, og som kunne vært unngått med litt impulskontroll.

Lykke til, du vet nok selv hva du bør gjøre:)

Skrevet

Jeg har vært i i din manns situasjon, og det er fælt. Du lurer ham, og går bak ryggen hans. Min mann gjorde noe lignende mot meg(hakket verre, men ikke fysisk utro), og jeg følte meg dolket i ryggen og bedratt. Nå, to år etter, sliter vi fortsatt med ettervirkninger. Tenk deg nøye om før du fortsetter denne kontakten med din gamle flamme. Er det virkelig verdt det? Har du tenkt på hvordan din mann ville reagert hvis han fant det ut? Hvordan ville du følt hvis han hadde gjort noe sånt mot deg?

I vår situasjon førte det til at all tillit forsvant. Ikke bare drev han med dette tullet, men det fulgte med en hel masse løgner da han ble avslørt. Det var nesten det verste.

Og om du ikke klarer å kutte kontakten...er det kanskje på tide å bryte ut av forholdet til din mann. Det ville jo tydet på at noe var veldig galt mellom dere....

Skrevet

tja..litt spenning i hverdagen kan være greit det. Bare du vet hva du vil og hvor grensene går??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...