retro Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Ja, så sitter jeg her å griner igjen da. Sånn var det ikke sist gang jeg gikk gravid, men nå griner jeg jo for alt. Fikk nettopp tilsendt et bilde av familien på julaften og der startet krana. Må jo grine litt for de var jo så fine på bildet alle sammen!! Ikke kan jeg se nyheter, Det er alt for mye grusomheter i verden. Sliter med reklamer også.. mest disse plan fadder reklamene..så trist atte! Så nå må jeg bare le litt av meg selv mens jeg venter på at butikkene skal åpne igjen så jeg får kjøpt meg vannfast mascara... Godt nytt år!!
Gjest Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Åh, det er ikke lett:) KJenner meg så igjen at jeg nesten får tårer i øya av å tenke på gravide med tårer i øya... Hehe, håper det går over....
petite fleur Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 He he, godt vi er flere! Jeg er helt ustabil, det var såvidt jeg torde gå på jobb før jul for jeg var så redd for å sippe over ett eller annet meningsløst på jobben. Ganske så slitsomt! Nyheter har jeg ikke sett på siden førstemann kom til verden, så du kan si det henger litt igjen fra første gangen også. Godt nytt år ja! :-)
mamma2010 Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Hihi så godt å hørra at d ikje bare e meg;) Eg kan plutselig bare grina for eg føle ein trang til d... Ingenting trist eller noe som har påvirka meg! Takk og lov for ein tålmodig og søt mann som tørke tårer;)) Godt nyttår jenter:))
Jada-har fire små Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 uff, kjenner meg igjen, ja. Jeg gråter for alt av triste nyheter som har med barn å gjøre. De to barna som brant inne fikk meg til å hulke lenge, i går så jeg på miami ink, der var det en dame som ville tattovere bilde av datteren på 4 år som hadde druknet- da hulket jeg som bare det... også disse reklamene for fattige barn o.l....nei, jeg kan ikke åpne en avis lenger.. Sånn ha jeg vel igrunn vært siden eldste ble født, blitt ekstremt mye mer følsom.. Godt nytt år!
bettyliss Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 hehe bra jeg ikke er den eneste. Tror mannen min sliter med å forstå meg. Men jeg sier til han at det er ikke alt du skal forstå
T#3 Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Jeg er en sippe-guri jeg også Det kan være reklamer, filmer, bilder, dikt, sanger...ja hva som helst... Det er slitsomt!
Bellbaby Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 Jeg er også verre denne gangen enn sist, det er slitsomt. Nå kom tårene av å lese disse innleggene. Det kommer bare jeg leser eller ser at noen gråter, eller at sønnen min ser så søt ut. Stakkars, han skjønner jo ingenting når jeg begynner å gråte av å titte på han.. Og herregud så følsom jeg er overfor det minste tilsnakk, på jobben til og med. Jeg jobber som bookingkonsulent og snakker med folk pr telefon. Her en dag var det en misfornøyd kunde som ringte, og jeg begynte å hylgrine. Noe så uprofft!! Men det er helt ukontrollerbart, hva skal man gjøre..? Nei, da vurderte jeg om jeg i det hele tatt kunne jobbe i denne tilstanden..
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 Det er akkurat slik her også. Griner av alt mulig rart. Barne-tv, god-natt-eventyr, barnesanger, stemningsfulle sanger, følelsesmessige tanker, stress, hvis jeg er sliten, hvis jeg må kjefte på treåringen min osv. Jeg er ganske sensitiv denne gangen og så ille var det ikke når jeg ventet de to andre jentene mine. Gutt denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå