Pinguuu Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Er 4 svangerskap... lurer på om jeg kjenner liv nå....
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 har lest flere her inne som har unger fra før som kjenner så tili ja !
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Venter også nr 4, og er i uke 13 nå, er 99% sikker på at jeg kjenner bittesmå spark/bevegelser av og til:o) Med di andre har jeg aldri kjent noe før i uke 18 til 20.
mamma med en i magen Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Jeg er bare 2gangs men kjente det så tidlig denne gangen nå er jeg 30uker og magen hopper.. hihi
Bellbaby Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Jeg er 15+5 og kjenner liv, her om dagen våknet jeg av det om natta.. Er 2. gangs, og sist kjente jeg det først i uke 20. Tror det var ca uke 13 jeg kjente det første livet denne gangen :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 Ved 1. svangerskap kjente jeg det först i uke 15, men nå mener jeg bestemt at jeg har jent det flere ganger allerede i uke 13 :-)
ღMadame_mim ღ Skrevet 31. desember 2009 #7 Skrevet 31. desember 2009 Jeg er førstegangs og kjente de første bittesmå bevegelsene i uke 13. jeg er helt sikker på at det var babyen jeg kjente pga etterhvert som ukene gikk ble disse bevegelsene sterkere og sterkere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå