Gå til innhold

spm ang p-ring og p-piller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har gått på p-ring nå i 3 uker, tok den ut nå for den "ringefrie" uken der jeg liksom skal ha mensen i forrigårs. Men mensen er ikke kommet enda, regner med den er uregelmessig. Er ikke gravid.

Men nå har jeg lyst å begynne på cerazette igjen, syns p-ringen bare "falt nesten ut" heeele tiden uansett hvor mye jeg prøvde å sitte den riktig. Når kan jeg begynne på pillen igjen nå da?

takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk på p-ring i et par år og hadde ikke mensen mer en 2-3ganger i løpet av den tiden, så det er godt mulig du ikke kommer til å blø i det hele tatt.

Syns det høres rart ut at du følte at ringen fallt ut, jeg kjente den ikke i det hele tatt. Har du dyttet den inn så langt du kan? For meg var det genialt med ringen i stedet for pillene, for de glemte jeg alltid å ta;-) Jeg tror du etter 1uke uten ring kan begynne rett på cerazette og være fullt beskyttet med en gang, men jeg er ikke sikker. Hvis ingen andre er sikre her inne, så ville jeg spurt på apoteket, for de kan svare på ganske mye der.

Skrevet

okei! :) kan være jeg prøver en mnd til. Jeg har dyttet den så langt opp jeg kan, tatt den ut flere ganger og sittet den inn på nytt.. Men den kommer jo helt ut i åpningen jo :S Men en ting, denne uken jeg ikke har ringen inni og hvis jeg ikke får mensen og vi vil ha sex, da må jo det bli med kondom?

Skrevet

Neida, den er sikker den uka man ikke har ringen i også, akkurat sånn som at man ikke trenger å bruke kondom den pillefrie uka hvis man bruker p-piller hvor man har en ukes opphold hver 4.uke.

Skrevet

okei! :) håper du har rett :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...