Gå til innhold

Zumba anbefales!!! :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte meg zumba for litt siden og prøvde for første gang i går. Syns det var utrolig moro, jo mer vrikking jo bedre:-D Sånt liker vi;-)

Skrevet

he, he, har den jeg også, bare prøvd den en gang da, men jeg fikk ikke bena med meg :) Tok det lang tid for deg å komme inn i det?

Skrevet

Tok noen økter før beina satt, jo oftere jo enklere.

Bruker zumba hver dag nå å kjempe masse energi :) Pluss endel kg lettere.

Skrevet

Jeg sliter veldig med å være for trøtt for tiden. Kanskje jeg skal zumbe litt hver dag også! Hvor lenge har du gjort det og hvor mye har du gått ned, om jeg kan spørre?

Har/hadde du "mye" til overs?

Jeg skal ned ca 8 kg.

Skrevet

Noen av dere som fortsatt sliter med bekkenløsning? Jeg funderer litt på dette, men etter å ha sett Penn and Teller ble jeg enda mer mistenksom. hehe. Vurderer å heller bare ta dansetimer.

Skrevet

Jeg hadde samme problemet med at jeg var trøtt hele tiden. Heldigvis mye mer energisk nå. :)

Jeg har drevet med zumba i snart 2 mnd å gått ned 9 kg. Jeg hadde 15 kg jeg ville bli kvitt så noen kg igjen. Syns jeg har fått strammere kropp så føler meg mye bedre. :)

Skrevet

Har ei bekjent av meg som er veldig fornøyd med zumba. Så etter å ha snakket med henne har jeg veldig lyst til å prøve dette.

Men åssen er det egentlig for meg med bekkenløsning å trene zumba? tenkte på det etter at jeg hadde pratet med henne.

Er det noen som har erfaring med det?

Skrevet

Hvor får man tak i dette? TvShop greier? Jeg elsker å danse, og hater vanlig trening. Hverdagen går ikke opp til å trene utenfor hjemmet heller med 3 barn som alle skal begynne med fritidsaktiviteter på nyåret.

Skrevet

Ingen erfaring med det dessverre. Går kanskje ann å bare prøve forsiktig? Mye zumba ute på youtube.

Skrevet

Jeg kjøpte min på tvshop. Mange varianter der. Det er mye mulig det er å få kjøpt i cd butikker. De har hvertfall en dvd på cdon.no men den har jeg ikke prøvd..

Hehe. Er nok ikke bare bare med 3 barn nei. De har Zumba “Family Time” kit på tvshop. Kanskje du for med deg hele familien.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...