Mamma til tuppis og spira Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Hva er den ene tingen dere virkelig satte pris på at dere hadde til den lille.....som dere ikke for alt i verden vil greie dere uten denne gangen heller? Hvis jeg må velge den aller mest livsnødvendige tingen med førstemann her så må det være smokken! Det er guds gave!!
snartmammapåny Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Flaskesterilisator til microbølgeovn. Gjorde livet som flaskemamma ekstremt mye lettere
Musemor med tre søte små Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Hos oss var smokk det mest unyttige. Gutten var aldri interessert i dem. Hva som var mest nyttig. Tenke, tenke.... Ikke helt sikker. Vi hadde en vippestol som kunne legges helt ned slik at han kunne bruke den fra første stund. Var ikke noe sted han sov bedre.
gullegget Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Til nummer 3 kjøpte vi en spisestol som du kan legge ryggen bakover, har seler og avtagbart spisebrett. Og man kan heve og senke sitte delen. Vi brukte den fra han viste intersesse til å være med oss, selskapssyk:). 3-4 mnd. Da var han i høyde med oss ved spisebordet. Med de to første måtte de sitte i vippestol på spisebordet, hylet på gulvet eller lå på fanget. Vi pakket bort stolen nå, for han skulle bare sitte på tripp trapp stolen til storebrødrene. Så han fikk egen tripp trapp stol nå, er 1,5 år.
Nine:) Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Det må være den indiske babyhengekøya:))) Gull verdt! Det er ei venninne som låner den til sin baby nå, og hun forguder den like mye, og jeg gleder meg til å henge den opp igjen hos oss:)) Den er jo sååå fin også atte!!!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Lammeskinnet og bæresjalet. Lammeskinnet er kosen hennes den dag i dag, 2 år og 9 mnd, og bæresjalet var gull verdt da hun hadde kolikk. Denne gangen skal jeg kjøpe eller lage mei tai når babyen blir for stor til sjalet, det angret jeg på at jeg ikke gjorde forrige gang.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 Lammeskinnet har gått igjen begge gangene før og kommer til å bli kjøpt inn til nr.3 snart også og en Skip Hop City chick-stelleveske som jeg elsker. Ellers er jeg veldig glad for bilstol med base, dunposen, søskenvogna pga tette i alder, bæremeis til skogturer, hengevuggen og sittestolen med matbrett fra IKEA. Denne gangen skal manuell brystpumpe byttes til elektrisk brystpumpe, vi skal kjøpe sterilisator og en lekegrind på 80x80 cm.
Lady lovely locks Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Jeg hadde ikke kommet meg ut av huset med tvillingene, vis det ikke var for bilseter som du enkelt bærer med deg. Smokk kjemper absolutt om 1. plassen. Smokk er gull verdt.
Mamma til tuppis og spira Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2009 Så er det jo kose BH`n ha.....at jeg kunne glemme den. Han hadde vel ikke overlevd om han ikke hadde fått den "vakre" amme BH`n til mamma og kose med da det var krise. Han er 3,5 nå og har aldri sovet ei natt uten den slitne filla av en gammel BH fra cubus etter ahn fikk den.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 30. desember 2009 #10 Skrevet 30. desember 2009 Veldig glad i bæresjalet. Greit å avlaste armene litt på sutredager inne, og deilig å kunne gå tur utenom vei farbar med vogn. Dessuten utrolig nært og godt med baby i sjal...
tvillingj-83 Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 Det må være 3 ting det! Mat, bleier og en varm, lun seng!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå