Gå til innhold

Noen fra Tromsø her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er ei jente på 20 år som flytta til Tromsø sommern 09. Har kjempe lyst å få noen "gravide-venninner" som man kan dele erfaringer ol med. :)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er 20 og bor i Tromsø (student). Fikk baby nå i november :) Når har du termin? :)

Skrevet

Heia. E 21 år snart å bor i Tromsø. Har ei datter på ett år :)

Skrevet

Hei jenter.

Jeg er 23 år og fikk ei lita jente 23.november, og vil gjerne bli kjennt med andre småbarnsmødre som ikke er 10 år eldre enn meg:) Selv om de også er greie, så er det hyggelig å kjenne noen jevnaldrende også:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei, jeg er ei jente på 17 år som er i tromsø området =) kjenner flere unge mødre i tromsø, så bare ta kontakt så kan vi jo ordne barselstreff for unge =)

Skrevet

Hei! Er en jente på 22år og har en datter på 15mnd. Bor i Tromsø og ønsker å bli kjent med flere mødre på samme alder :)

Skrevet

Hei=)

Flytta også hit i sommer og har dessverre ikke noe særlig nettverk her=/ Interessert i å møtes:)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei :) Er en jente på 24 fra Tromsø, har ei datter som ble født 25.02.2010. Kjenner desverre ikke mange her som har barn på samme alder..

• 5 uker senere...
Skrevet

Heihei :)

Har ei jenta på 13mnd her, e skjøl 21 år. Skulle ønske det va nån åpne barnehaga i Tromsø, men det e det jo selvfølgelig ikke!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Her oxo! E 22 år og har ei jenta på 1 år og 9 mnd, har heller ikke så mange andre unge mødre i nærmeste omgangskrets =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...