Gå til innhold

Å Gud bedre og hjelpe, hjelpe meg.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære, kjære, kjære jeg har forspist meg noe helt sjukt!

Vi har vært på juleferie hos svigers, og der er det helt syke tradisjoner med mat. Vi har omtrent ikke svelget siste biten med frokost før lunsjen er på tur og sånn går det hele dagen og kvelden. Svigermor lager så vanvittig god mat, og hun lager MYE mat! Alt skal liksom smakes på, og det blir svimlende mye man må ta "bare en liten smakebit" av ;-)

Jeg har nå i 4 dager spist, spist og atter spist julemat, julegodt og julekaker. Kunne lagt meg ned og trillet hjem tror jeg... Jeg har VONDT i magen, føler at magesekken er helt sprengt. Skjønner ikke hvordan jeg skal få sove i natt :-(

Noen som har noen gode råd til en stakkars dumming som ikke har magemål eller viljestyrke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med AKKURAT det samme som deg i dag. Har så spreng i magen at det gjør vondt! Håper på mange tips her!

Gjest Gul stjerne
Skrevet

klyster til deg og. Eller sånne små, runde tabletter. Virker de også :)

Skrevet

Det er jo ikke så lett å få tak i klyster i dag da.....

Skrevet

kaffeklyster;) Finn en trakt, stikk den inn der du vet og hell i en kopp eller 2 med kald kaffe! Da renner ALT ut at:p

p.s: kast trakta etter bruk!:P

Skrevet

Uuusj... hørtes bare fryktelig ekkelt ut :-/

Skrevet

haha, klyster?!xD fikk meg en god latter der:P

lakserolje gjør sikkert susen den og;) neida, jeg gjør akkuratt samme som deg, og irriterer meg over den overflødige ribba som heng utover buksekanten. Men jeg tenker som så, at slanking kan jeg ta meg av etter jul;) No svett!x)

spis og kos deg når det er jul^^,

Skrevet

De gangene jeg har slitt har det hjulpet med å enten drikke mye melk eller andre melkeprodukter. Da mener jeg styrte nedpå, ikke smådrikke. Går også an å spise noe med mye krem. f.eks riskrem eller bløtekake, men er man stapp mett er jo ikke det så lett :-P

Det har også fugert å spise mye appelsiner/klementiner. Det er hardt for magen og dermed løser det opp.

En siste ting er lakris i større mengder.

Det var de tingene jeg kom på som det er mulig å forsøke uten å måtte reise til et apotek :-)

Skrevet

Jeg bryr meg ikke noe om julekiloene, jeg spiser og koser meg med god samvittighet, men nå har jeg rett og slett forspist meg - helt alvorlig, jeg har pustevansker!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...