Sol + spire Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Hei Jeg har det standard objektivet (18-55mm) men lurer på om jeg skal kjøpe et litt bedre et. Det jeg har funker fint til å fotografere barna mine og naturen generellt, men hvilket har dere valgt når det gjelder det å fotografere ting som er litt langt unna for eksempel. Ja som har bra zoom da for å si det på den måten. Orker ikke å slenge vekk flere tusenlapper om jeg ikke trenger det, for jeg ser at prisen varierer fra 3500 og oppover. Noen som kan anbefale et bra et? Takker for svar! :-)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Billigste til 2000,- sigma 70-300 APO er bra samme med bildestabilisator fra 4000,- 55-200 canon med stabilisator til ca 3000,- sigma 18-200 3499,- <--anbefaler gubben Spørs jo hvor digert objektiv du gidder å dra rundt på og hvor mye zoom du trenger. Prøvde å spørre gubben her, men han er litt opptatt av nye spillet han fikk til jul =P Ville tatt med kameraet i butikken for å prøve jeg =)
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Mannen i sofaen sier at du bør kjøpe et 70-200 mm, F2.8 fra Canon eller Sigma avhengig av pris/budsjett. Fantastiske objektiver som er meget gode også i dårlig lys, men i en annen prisklasse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå