Gå til innhold

Øye for øye, tann for tann?

Anbefalte innlegg

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Vi skulle på julebesøk i et par tre dager, men siden jeg ble syk med feber og vond hals måtte jeg bli hjemme med ungen, kjæresten min skulle på en liten jobb, og da passet det best at han lille ble med meg.

Kjæresten min skulle ringe og sjekke hvordan det gikk med oss utover dagen, men jeg hørte ingenting fra ham. Jeg ringte et par ganger, men han svarte ikke.

Han ringte ni i morges, etter hva jeg vet en heidundrende fest. Jeg svarte ikke, og heller ikke de 15 andre gangene han har ringt.

Jeg vil at han skal føle det samme som meg; at når han tar seg fri fra meg, ungen og at jeg er syk, og ikke svarer på tlf, så gjør jeg det samme mot ham. Først i morgen vil jeg ta telefonen, evt ringe ham.

Kan det komme noe godt ut av dette? Det er litt likt ham og oppføre seg slik, jeg sier bare øye for øye, tann for tann.

Overdriver jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg løper ikke etter telefonen når den som ringer ikke gidder å svare meg jeg heller...men jeg ville nok ikke vært i et forhold med en som med vilje lot være å svare når jeg ringte...

Skrevet

Jeg er like barnslig så la han lide:) MEN det er ikke sikkert du oppnår noe......

Skrevet

hadde absolutt gjort det samme jeg også;) men trur ikke du oppnår stort:)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jepp, har ikke tenkt å vike en tomme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...