Gå til innhold

Nye ringer til bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde først tenkt å ha nye ringer når vi gifter oss, men slo det så fra oss.

Men nå lurer jeg på om vi skal det likevel. Jeg vil gjerne ha en litt bredere med en diamant i, evt den jeg har med diamant i. Men han vil ikke ha bredere ring, så han kommer nok til å ha den han har.

Men så lurer jeg på. Er det evt rart at vi har ulik bredde? Og hva gjør jeg med den andre? Bruker begge, eller?? De blir jo nesten like...

Hmm, kanskje jeg bare skal ha den jeg har med diamant? Er jo dumt å bytte, for da får jeg jo ikke forlovelsesdatoen i også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha nye ringer. Vi har forlovelsesdatoen i forlovelsesringene og bryllupsdatoen i gifteringene

Skrevet

vi er ikke gift ennå men planlegger bryllup til sommeren. vi har lyst på nye ringer. brede ringer med navnene våres utenpå, og på min vil jeg ha en stein på hver side av navnet og så bryllupsdatoen inni...

forlovelses ringene vi har nå er smale, med en fin "bord" oppe og nede på ringen og inni står det din endre også forlovelses datoen

jeg vet jo om mange som bruker både forlovelses ring og bryllups ring på samme finger og det synes jeg er helt greit.

noen smelter de gjerne om til noe annet, eller rett og slett bruke det som et smykke. kommer jo helt ann på hva dere ønsker...

gulljenten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...