Let's hear it for the boys! Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 5 dager til termin og har ikke pakket den enda.
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Denne gangen trur jeg faktisk ikke at jeg orker å pakke bagen. vi bor bare 10-15 minutter unna sykehuset, så når nurkene velger å melde sin adkomst kan heller min kjære finne fram det jeg har skrevet på listen etter fødselen. Men vist ingenting skjer, skal jeg i vertfall pakke en bag å ha med meg når jeg skal innlegges for keisersnittet 18/1. Da skal jeg være klar, men fram til da får jeg bare ta det som det kommer..... Kommer sikkert til å angre, men pyttpytt=)
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 jeg har hatt den klar en god stund allerede. er 37 uker på vei. Kommer litt ann på om du har en mann som "klarer" å pakke noen saker til deg etter du har født. min har ikke de evnene. vet knapt hvor sine egne klær ligger så jeg vil heller ha den stående klar. har pakka med en ny t-sjorte til han å en boxer om han ønsker å ta en dusj på sykehuset etter fødselen å tannbørste selfølgelig. her hvor jeg skal føde er de flexible med å lage familierom den første natten så tenkte det var greit å ha med det nødvendigste slik at han slapp å bruke tid på å reise hjem å hente. sist pakka jeg den i uke 30 var vel 32 uker denne ganga tror jeg.
ღMadame_mim ღ Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Tenkte jeg skulle pakke den den uka her jeg. Er i uke 32. Synes det er greit å ha pakket den tidlig for så å legge oppi flere ting etterhvert som jeg kommer på. Er førstegangs så er garantert noe jeg kommer til å glemme i første omgang! Jeg skal også begynne å vaske babytøy og sengetøy den uka her. Synes det er deilig å bli ferdig med det å vite at alt er klart til at vesla kommer :-)
2tettebabyer Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 har tenkt å pakke den i kveld, hvertfall det viktigste. Er visst "fødeklar" i mårra, og synes jeg kjenner mange tegn på at fødselen ikke er langt unna :-)
nordlyset Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 Etter at æ kom ut første gang fra æ va innlagt i uke 31,så har den vært pakket.Å samboer har en pose som er klar med hannes saker.For vi fikk vite at fødselen kunne skje når som helst etter den gangen. Like greit å være godt forberedt selv om æ e i uke 37. Kjenner at det er en liten en som holder på å gjøre seg klar tel ankomst om ikke så alt for lenge,men håper nu da at han holder seg tel den nye året.For har ikke termin før 20 januar.Men kommer han,så e nu alt klart her ute i denne verden for han. :0)
Miranda01 Skrevet 27. desember 2009 #8 Skrevet 27. desember 2009 Jeg har to uker til termin og pakket den for ca en uke siden. Har bare pakket klær til meg selv og hjemreiseklær til babyen, samt gjort klart videokamera. Stellesaker pakker jeg før jeg skal inn på sykehuset:)
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 27. desember 2009 #9 Skrevet 27. desember 2009 Pakker den 5 min før jeg løper ut husdøra på vei til bilen ;o) Vet hvor klærne mine ligger i klesskapet, så er ingen hast. Er sjelden det går så fort at en ikke rekker noenting når en merker at fødselen er i gang. Har termin til torsdag, om 4 dager ;o)
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 27. desember 2009 #10 Skrevet 27. desember 2009 Jeg har to uker til termin i dag, og har ikke pakket noen ting. Føler at jeg burde begynne å skrive en liste snart kanskje (jeg er liste-menneske av rang, og vil ha lister for alt! , men kommer nok ikke til å få pakket noen bag før ferien er over og jeg har alene-tid på dagene igjen. Med toåringen hjemme i ferien, og så sliten som jeg er om dagen, kan jeg bare glemme å få gjort det nå... Men som Mammas lille venn *Fødeklar* sier; det er skjeldent det går så fort at man ikke rekker noen ting (og jeg har jo født før og regner med at det blir noenlunde likt denne gangen...) Sist hadde jeg alt klart mange uker i forveien, og tiden gikk ulidelig sakte de siste ukene!
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 27. desember 2009 #11 Skrevet 27. desember 2009 Er 38+2 og pakket bagen denne uka. Følte plutselig for å få den på plass. I dag har jeg vasket og satt opp babyvogna, redd opp sengen til den lille - og ellers i det store og hele vasket og styret endel. Kanskje det er sant at man får litt sånn redebygger greier før fødsel? Jeg har hvertfall stort sett vært ganske slapp og trøtt i det siste og ikke orket så mye, så - denne uka - har jeg plutselig hatt en del energi og følt jeg måtte ordne ferdig de siste tingene. Så nå kan hun bare komme i grunnen, har det meste på plass, inkl barnevakt for storebror;)
milliemor :) Skrevet 27. desember 2009 #12 Skrevet 27. desember 2009 Jeg er 34+2 og har funnet fram bagen og et blad, litt skrivesaker og ullammeinnlegg, store truser & ammebh'er ,tøfler, brystskiold og litt klær til babyen. Klær, kamera og stellesaker finner jeg frem når jeg skjønner at ting er i gang. Skal også kjøpe inn kjeks og et par brus til meg og gubben sånn tilfelle vi trenger litt energi
Gjest Skrevet 27. desember 2009 #13 Skrevet 27. desember 2009 Har pakket klær og alt den lille trenger, men har ikke pakket til meg selv enda..
b77h Skrevet 27. desember 2009 #14 Skrevet 27. desember 2009 Jeg starter på uke 36 nå og har tenkt i mange uker at jeg skal pakke bag...men det blir liksom ikke noe med meg! begynte å finne frem de klærne jeg har i dag, men var så trøtt og energiløs...håper å få vasket litt i morgen og pakket etterpå.
Rufsa Skrevet 28. desember 2009 #15 Skrevet 28. desember 2009 Har pakket den halvveis. Er uke 37 nå. Bor i nærheten av sykehuset, men vil likevel ha den pakket ferdig i tide, så slipper jeg å stresse med dèt og telle rier samtidig
rampete robin Skrevet 28. desember 2009 #16 Skrevet 28. desember 2009 Pakker når vi må dra på sykehuset. Er da ikke så mye som trengs. Hjem dagen etter :-) Eller så kan mannen ta med når han kommer på besøk hvis jeg mot formodning må bli flere dager.
prins 07, prins 10 Skrevet 28. desember 2009 #17 Skrevet 28. desember 2009 4 dager til termin og jeg har ikke pakket min, bare til babyen. Men det skal sies at jeg vasser i sirup om dagen, ingenting blir gjort;) Panikkpakker vel mellom riene, hehe.
Tweak Skrevet 28. desember 2009 #18 Skrevet 28. desember 2009 Har ikke pakket den enda... Mannen vet hvor listen over hva som skal være oppi ligger så han skal klare å hive oppi det mest nødvendige! Men ellers så kan jeg jo ikke bli ferdig med mine ting, for de bruker jeg jo daglig. Jeg kommer jo ikke inn i vanlige bukser på sykehuset, gjør jeg vel? Og tannbørsta mi må jeg jo ha flere ganger daglig... Det samme med noen av mannen sine klær. Litt undertøy og de nye amme BH'ene kan jeg jo pakke. Og babyens ting skal oppi så klart! :-D Tenkte at jeg skulle begynne litt denne uken, er 37+5 i dag :-)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 28. desember 2009 #19 Skrevet 28. desember 2009 Er snart 37 uker og har hatt noen ekstremt vonde kynnere i det siste.. Den som kom i stad var virkelig rie-lignende, så har bedt mannen vaske litt babytøy i dag og kommer til å finne frem en bag og slenge oppi noe senere i dag.. Har en snikende følelse at det kanskje ikke er så alt for lenge igjen.. Kan selvsasgt være feil, men liker å være forberedt. Er mye bedre å gå i fødsel med den roen over seg at ting er i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå