Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Vært hjemme i fire dager på rad nå og har stort behov for å komme meg ut, men ingen av vennene mine kan bli med meg ut ikveld:( Såååå kjedelig!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Gå å ut alene da:) du kan alltids gå hjem om det er kjedelig og du ikke treffer kjente:) Jeg gjør det ofte, og møter som regel kjentfolk:) Eller bare besøk venner som ikke kan være med ut?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Nei, har ingen jeg kan besøke osv, går heller ikke ut alene:) Det synes jeg blir litt dumt:) Men får vel finne på noe koselig her hjemme alene jeg,,
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Er også alene hjemme om det er noen trøst. Heller ingen å gå ut med og går ikke alene. Får vel glo på tv da.... Trøsteklem
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Hvorfor ikke ta en liten tur ut alene? Hva kan skje annet enn at enten møter du kjentfolk, eller så kjenner du ingen og kan da evt bare gå hjem? Jeg har vært alene lenge, og er ikke helt ung. Så mine venner har sine familier og barn. De kan ikke alltid gå ut når jeg kan. Så jeg går av og til alene, bare for å komme meg ut litt når jeg har sjansen. Sjelden jeg syns det er kjedelig, for som regel møter jeg noen å prate med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå