Gjest Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Hvor lenge har dere igjen, før dere gjør i klar sengen med dyne og kosebamse?
Let's hear it for the boys! Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Har termin på fredag og har ikke gjort det enda. Men senga står klar og sengetøyet er vasket, så det er egentlig bare å legge det på. Tar meg maks 5 min, så ingen hast
ett til! Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 håper pappa og storebror gjør det når vi fortsatt er på sykehuset:) men om du vil begynne å glede deg ekstra så gjør det litt før termin slik at du kan forberede deg mentalt om at snart er det noen som skal ligge oppi den!
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Sist gjorde mannen det før han hentet oss på sykehuset (i tillegg til full husvask). Håper på det samme denne gangen.
ღMadame_mim ღ Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Sengetøyet skal vaskes sammen med resten av babytøyet den uka her. er i uke 32. Jeg ordner ikke sengen før et par dager før termin regner jeg med, vil jo ikke at det skal bli støvete osv før jenta kommer :-)
Miranda01 Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 Den har vært klar lenge den! Mest for min egen del da, at jeg har noe fint å se på. Tok på sengeklær med en gang vi var og kjøpte, også tok jeg det av og vaska det, så la jeg på på nytt. Himlingen og blikkfang henger også på.
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 Sengen står klar med laken, himling, uro og kantbeskytter. Dyne og dynetrekk ordner jeg når hun kommer. Vil ikke at det skal komme masse støv på det nå. (er 38+2 i dag)
mammasnart90 Skrevet 27. desember 2009 #8 Skrevet 27. desember 2009 gjorde den klar i uke 38... var en hærlig forberedelse, ble litt mer virkelig, og den ble kjempefin, med himmel og hvitt brodert sengeteppe! Pappaen ble helt i hundre og måtte bare ta bilder av det. Vi gleder oss nå!! 4 dager til termin!
b77h Skrevet 27. desember 2009 #9 Skrevet 27. desember 2009 hmmm...starter på uke 36 i morgen og har ikke montert sengen ennå..den ligger i eske. og heller ikke kjøpt dyne/pute/sengtøy... Men satser på å få det gjort i løpet av romjulen. Og skulle babyen komme for tidlig overlever den uten nyoppredd seng ;-)
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 Tusen takk for svar! Jeg leste at ei hadde gjort senga klar 3 mnd før termin. Jeg synes det høres litt tidlig ut. Senga er ferdig montert. Skal flytte den over til vårt rom og det skjer mens jeg er på sykehuset. Dyna skal vi lufte, da den har vært innpakket i en pose. Sengesettene er vasket og ligger klar i skapet. Har igjen å ta av plasten på madrassen. Når vi kommer hjem fra sykehuset, kommer vi ikke til å legge barnet med en gang, så jeg ser ingen grunn til å stresse med senga. Men jeg ville høre hva dere andre gjorde og når dere gjorde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå