Gå til innhold

Plutselig problemer med legging?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 19 mnd har alltid vært kjempe enkel å legge. Har bare kunnet legge han i sengen si god natt og gå igjen. Men nå er det hylskriking. Det startet på julaften, men da trodde vi det var at han var så giret at julegavene. Har vært litt gråting i 15-20 min kveldene etterpå, men i kveld har det nå vært hylskriking i 50 min og det høres ikke ut som om han har tenkt å gi seg. Noen som har noen råd? Hvor lenge kan man la de skrike? Vi føler oss litt rådville, vet ikke hva vi skal gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han virker ikke syk på noen måte? Da vesla hadde ørebetennelse, skrek hun som besatt, men bare på natta. Ikke hadde hun noe særlig feber, men hun virket litt forkjøla (snørrete) dagen etter (skrikinga begynte på natta).

Skrevet

Vi har akkurat samme problem som dere, så jeg kommer ikke med noe råd men dere er ikke alene iallfall.. :) Det du skrev var som å lese kveldene våres fra julaften og til nå. Det startet også her julaften, men vi var sikre på at det var fordi vi lå borte og på en ukjent plass i tillegg til mye julegaver selvfølgelig.. Men i dag og i går har det vært helt grusomme å legge henne. Hun hylskriker helt besatt helt til hun blir sliten og sikkert ikke har mer stemme igjen. Vi er inne hos henne ofte og da er alt som oftest greit.

Vi har fundert om hun bare tester oss for å få viljen sin, men hun har aldri fått lov å komme opp av senga så skjønner ikke helt det heller. Men på dagene nå i jula så har hun blitt så bestemt. Og hun blir så sur og vonbråten når hun ikke får viljen sin. Så vi er også rådville på hva vi skal gjøre og hvor streng man egentlig skal være. Hun er foressten 16 mnd og har ikke begynt å prate noe særlig. Hun er ikke syk så langt vi kan se så vi skjønner ikke helt hva som skjer for tida. Håper noen har noen tips til oss da.. :)

Skrevet

Akkurat samme med sønnen vår(15mnd),fra rundt juletider ble alt galt,vi var også borte i julen,nå kan vi ikke gå ut av rommet før han hyler besatt,har ikke overskudd til noe skrikekur,driver også med tilvenning i barnehage.

Han er overhodet ikke syk,med en gang jeg sier at mamma er her,og venter til du har sovna,legger han seg ned og sovner på 5 min. Virker mer som en slags ny separasjonsangst. Håper også på råd???

Kanskje også en fase??

Må legge til at han alltid har vært en engel å legge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...