Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Føler meg så utrolig ukvinnlig siden jeg hater ALT som heter shopping som pesten!!! Kan ikke tenke meg en verre dag en å stampe rundt i butikker.. Stå i kø for å gå inn i butikken, komme rundt i butikken og komme ut av butikken.. Nå før jul er jo søren meg kø for å parkere også.. Jippi.. Alle ansatte er enten ALT for hjelpesomme eller så er de rett å slett forduftet når jeg trenger hjelp så jeg må vente til jeg finner en vennlig, stresset sjel som kan hjelpe meg å finne det jeg trenger.. Jeg har mer enn nok med min ukentlige mathandlingsrunde, glemmer jeg noe da så prøver jeg så godt jeg kan å klare meg uten resten av uke, eller drøye det slik at jeg kan handle inn andre ting jeg trenger samtidlig.. Å jada, i morgen så åker det avgårde for å handle igjen.... Ahhhh
prekæs Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Ikke i det hele tatt. Bortsett fra bruktbutikker da. Skal jeg ha noe, vet jeg på forhånd hva og hvor jeg finner det. Heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 liker veldig å gå i butikker,men ikke i jula eller på lørdager,HATER at det er fullt og kø over alt...
Dunder Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Hater å gå i butikker jeg også.. Holder med matvarene før helgen. Ellers kan jeg gå en kjapp tur om det er noe jeg trenger av klær, men utsetter alltid til siste liten. Misliker å gå på ikea også.. Verste butikken ever!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 Nå før jul har jeg hatt hasterunder som har vært godt planlagte, for å slippe å bare trakke rundt. Og så delte jeg det opp på 3 dager med tett program. Alt MED barnevakt, slik at jeg kunne skynde meg alene. Kan ikke si jeg tråkker ned butikkene til vanlig, nei. Var faktisk litt bedre nå før jul, men i hele sommer og høst så har jeg knapt besøkt annet enn matbutikken. Jeg fant litt nytt til meg selv, som jeg likte:) Truser, BH, strømper, en topp, et par strikkejakker og en tights;) Så jeg kan ikke si jeg liker å gå i butikken...... Og dette har ikke med økonomi å gjøre, for den er bra nok til å kjøpe nye klær når jeg vil, selv om jeg også sparer penger. Jeg bare liker det ikke. Det er kjedelig, og ikke er jeg så opphengt i å ha det absolutt siste i alt heller.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 Ja.... hvis jeg er alene...dvs uten barn eller venninne.. men det er svært skjeldent... hvis jeg har med mann og barn eller venninner syns jeg det er fryktelig slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå