Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 min sønn på 3 år skal til tr.heim operere ned en testikkel som ligger oppe i lysken i januar. er d noen som har gutter som har gjort dette? hva er prosessen på sykehuset? stakkar som jeg gruer meg. spesielt til narkosen. redd han blir livredd
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Jeg har et søskenbarn som gjorde det da han var liten. Tror det er en helt grei sak:) Jeg har selv barn som har hatt narkose(dren og polypper), og så lenge du selv er rolig, så tar barnet det helt greit:) Vi hadde ingen problemer hvertfall:) Ikke grue deg, du får følge barnet til det sover:) Mitt søskenbarn har i dag 2 barn selv, som har kommet helt med naturmetoden, så dette er en viktig operasjon å få gjort tidlig for at de ikke skal få problemer med dette.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 ja håper at testikkelen som ligger i lysken ikke er ødelagt:/
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Mitt søskenbarn var vel 3-5 år et sted, da de opererte:) Og den lå helt fast oppi der. Aldri nede. Og som sagt så har han ikke hatt problemer. Og så lenge det kun er den ene, så har de jo en til som fungerer. Selv om det er best å ha begge, da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå