Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Er det flere som meg som føler at venner blir litt mere "borte" når man blir gravid. Noen av de tror at man ikke kan være med på ting selv om man har en liten i magen. Merker jeg blir litt skuffa over noen av de som lover på tro og ære at de skal finne på ting sier som feks: Når du blir gravid kan vi ha masse jente film kvelder med godis og bare kose oss med magen, men ser du de..NEI. De dropper å spørre deg fordi du er gravid. På trass har jeg blitt med på vorspiel og byen for å bevise at det går faktisk ann å ha det moro uten å drikke. Har noen noe forslag for å få de på en måte tilbake igjen? Alle de vennene man fester med, drar på kino med osv. Man kan jo gjøre ting med kul på magen, men hvordan få de til å forstå? Noen andre som har det slik?
Gjest Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Nei, det kjenner jeg meg ikke igjen i. Tenker at vennene dine kanskje er veldig unge? Jeg blir i hvertfall fortsatt invitert med, og inviterer alltid med gravide på lik linje med ikkegravide:) Kan hende det er anderledes siden de fleste jeg er venner med har egne barn,da. Det høres ikke noe moro ut og jeg hadde faktisk blitt sint om jeg plutselig hadde mistet alle venner bare fordi jeg er gravid..
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Ja, oppdaget også dette "fenomenet" da jeg ble gravid. Noen sluttet helt å be både samboeren min og meg på fester. Jeg er nå 34 uker på vei, og har funnet ut hvilke venner som er ekte venner og hvilke venner som bare var feste venner. Det rare er at jo nærmere termin jeg kommer, jo mer interessang blir jeg igjen. Men nå vet jeg ikke helt om jeg vil ha de i livet mitt, de forsvinner jo så fort. Slike venner trenger jeg ikke. Har heldigvis andre gode venner som stiller opp og de setter jeg utrolig pris på. Jeg har også fått nye venninner etter at jeg ble gravid. Anbefaler virkelig å møte opp på bim treff. Der kan du få gode venninner i samme situasjon som deg selv
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Ja sånn er det med meg også, er i uke 33 nå og nå kommer noen av de luskende tilbake. Virker som noen av de blir litt skremt av at man er gravid. Er ikke så mange av mine venninder som har barn, eller det kommer mer og mer, men de fleste er 25+. Jeg skal ta med en tur på BIM treff, godt å møte andre i vår situasjon. Masse lykke til med fødsel, kanskje vi sees på BIM treff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå