Gå til innhold

venner=borte??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det flere som meg som føler at venner blir litt mere "borte" når man blir gravid. Noen av de tror at man ikke kan være med på ting selv om man har en liten i magen. Merker jeg blir litt skuffa over noen av de som lover på tro og ære at de skal finne på ting sier som feks: Når du blir gravid kan vi ha masse jente film kvelder med godis og bare kose oss med magen, men ser du de..NEI. De dropper å spørre deg fordi du er gravid. På trass har jeg blitt med på vorspiel og byen for å bevise at det går faktisk ann å ha det moro uten å drikke.

 

Har noen noe forslag for å få de på en måte tilbake igjen? Alle de vennene man fester med, drar på kino med osv. Man kan jo gjøre ting med kul på magen, men hvordan få de til å forstå?

 

Noen andre som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nok i en annen aldersgruppe enn deg, og opplever det ikke sånn. Er liksom "ferdig" selv med å springe på byen, det frister ikke lenger som før.

Men du klager på at vennene ikke tar initiativ - men hva gjør du selv? Hva med å invitere de hjem til deg på venninne-kvelder, middag, eller på kino eller cafe?

Du må nok bare ta mer initiativ selv, siden de ikke gjør det. Og har de ikke vært i din situasjon er det jo ikke sikkert de klarer å sette seg inn i hvordan du har det.

lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...