Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Hei!! Jeg testet svakt positivt for to uker siden,men samme kveld begynte jeg å blø. Blødde skikkelig i to dager og har siden blødd litt hver dag. Tok i dag to nye tester som viste at jeg er gravid. Denne gang en MYE sterkere strek. Tok også en digital som viste gravid. Men jeg skjønner ikke helt dette,jeg blør jo ganske mye enda... Har jeg mistet, og hvor lenge kan testene vise positivt etter å ha mistet? Og noen som vet om det er vanlig å blø sånn i starten? Forrige svangerskap blødde jeg ingenting! Ifølge siste mens er jeg 7 uker på vei. Setter utrolig stor pris på svar og synspunkter fra dere!!!:) *tingelingen*
Gjest Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Du kan få positivt minst et par uker etter at det har gått galt, men det høres ikke ut som blødningene er noe voldsomme så det kan jo fortsatt gå bra..Jeg synes du burde ringe legen din og få en henvisning til ultralyd og få det sjekket opp.Lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Testene kan vise positivt over en månede etter man har mistet. Ta en tur til legen i morgen å få tatt en blodprøve evt en innvendig ul. Vondt å gå rundt å lure.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Ja,jeg tror jeg må ringe i morgen å få meg en time så fort som mulig. Er ikke lett å gå sånn uten å vite!! Tusen takk for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå