Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Nei, og det tenker jeg at du visste godt fra før.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Teit spørsmål, det er ikke høyt!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 takk for den.... Ikke vet jeg, men så noen spurte om hvordan man regnet ut bmi og da måtte jeg prøve. Ikke vet jeg hva som er lavt, normalt eller høyt, men de fleste jenter føler vel at de har litt for mye her og der derfor lurte jeg. Godt det ikke var høyt da:) Nyttårsforsettet er uansett å få vekk håndtakene selvom ikke bmi er høy;)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 Nei, alt mellom 18,5 og 24,9 er normalvekt.
verve Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 http://www.apotek1.no/verktoy/kmi%2Dkalkulator/?gclid=CMrg2Zuu954CFUJE3god0nSWLg se her
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #8 Skrevet 27. desember 2009 men bmi tar ikke hensyn til muskelmasse og fettmasse... muskler veier mer enn fett... så ikke alle med høy bmi har for mye fett...bare så man ikke glemmer det..
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #9 Skrevet 27. desember 2009 Ikke meningen å virke dum eller noe med dette spm. Det var IKKE for å tråkke noen på tærne jeg spurte om dette... Jeg så på super skinny vs super fat her en dag og da var det en lege som sa at om du var 162 høy burde du veie 54 kg og jeg er 163 og veier 59 kg derfor lurte jeg om jeg var for tung.... høres sikkert dumt ut for andre, men siden jeg har hatt bulimi i noen år(er frisk nå) så har ikke jeg helt det samme kropps synet som andre og bet meg merke i at legen hadde sett på meg og jeg da hadde fått beskjed om at jeg kanskje er litt tung.... Men siden bmi var bra er nok alt fint uansett hva han legen sa til hun dama:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå