Gå til innhold

Helt ærlig

LOTP i Barneparadis<3<3<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange hadde blitt glade og takknemlige for f.eks dosåpe som jeg faktisk leste her at noen fikk i julegave. Ikke kom å si at tanken teller. Jeg er ikke opptatt av verdiene på ting, men hve er vitsen med å gi bort shit? I tillegg synes jeg det er en uting å gjøre veldig stor forskjell på søsken. Igjen snakker vi om STORE forskjeller som er godt synlige. Hvem ønsker å såre barna sine ved forskjellsbehandling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan svare deg helt ærlig at jeg blir glad for alt jeg får, så fremt det ligger en god tanke bak.

Skrevet

hei du

jeg hadde tenkt "hvem kødder nå" hvis jeg hadde pakka opp dosåpe. og vedkommende hadde fått zalo i retur neste år!!

men det jeg egentlig skulle skrive er at lillebråk syns det er magisk å tisse på wc-blått, for da blir det grønt. høhø

Skrevet

jeg tenker at tanken ikke er spesielt god om man ikke klarer å komme i nærheten av noe den personen man gir gave til liker.

altså, jeg hadde blir mye mer glad for en sjokolade som jeg liker med et hyggelig brev en dyre ting som apselutt ikke er meg

hvordan kan man si at tanken teller, når det på ingen måte skinder igjenom at det har vært noe som helst tanke bak?

Skrevet

Helt ærlig så blir jeg glad for det jeg får og hvert år blir jeg overrasket over hvor mange gaver jeg faktisk får på juleaften.

Helt ærlig så sitter jeg heller ikke å regner på prisen på mine gaver, regner ut forskjellen på hva min bror får og på hva jeg selv har gitt i gave.

Helt ærlig så hadde jeg en fornøyelig juleaften med familie, god mat, god drikke, godt humør, latter og god stemning:)

Skrevet

hehehe danny-boy:) Jeg synes det er litt gøy jeg også, men det er en bevart hemmelighet så ingen god tanke bak en event gave.

Skrevet

Helt ærlig.....er dette som musikk i mine ører. Godt skrevet.

Skrevet

Jeg og mannen synets det var hysterisk morsomt, så vi planlegger å gi søsknene våre skikkelige jævlige gaver neste Jul, bare for moro skyld selvsagt. Så skal de heller få noe skikkelig til bursdagene heller. Heretter blir å legge hodene i bløt for å finne den mest "harry" gaven som det er mulig å gi vekk til Jul!

Skrevet

mulig du hadde reagert hvis din bror fikk en bil og du en marsipangris. Og hvis ikke du hadde reagert så greit nok for meg:) De fleste sitter nok ikke å regner ut verdier på julaften, men blir man forskjellsbehandlet et helt liv så er nok det ganske sårt og det har jeg forståelse for.

Skrevet

Tanken teller sjelden når man tydelig gjør forskjell. Hvis det i det hele tatt er noen tanker som teller da, er det tanken på å være jævlig. Så sitter de der da om noen år og sutrer over at de ikke får besøk på gamlehjemmet. Jeg har aldri opplevd tydelig økonomisk forskjell selv, og den ene gangen besteforeldrene har gjort forskjell, var den gangen de kjøpte fullt skiutstyr til min eldste og sa at det er noe alle barnebarn vil få ved samme alder. Det jevnet seg ut mao.

Skrevet

Jeg fikk noe så kjedelig som sokker av mine foreldre i år, men jeg ble faktisk kjempeglad.. Aner ikke hva søsknene mine har fått for jeg tørr faktisk ikke å spørre.

Grunnen til at jeg ble kjempeglad for at jeg fikk sokker og barna fikk ull undertøy var 1 at vi trengte det og 2 for første gangen på nesten ti år fikk jeg gave av mine foreldre. Mine andre søsken har fått bursdags og julepresanger i alle år, barna deres har også fått noe til sine dager, men jeg og mine har ikke fått.

Så gleden var enorm da jeg faktisk så at JEG og HELE min familie hadde fått julegave av familien min, det var søren meg ikke verst at de husket oss i år..

Håper jo selvfølgelig at ingen av dem har fått en bil, men jeg regner nok med at det ikke lå ullsokker og undertøy under treet til oss alle..

Skrevet

Jeg synes det er stort av deg å se slik på det, mange som kikke hadde klart det tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...