*gruffalo* Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 er det noe dere stresset med på forhånd som dere kanskje ikke trengte å gjøre? Og var det noe dere ikke fikk tid til som dere burde...eller gjorde det kanskje ikke noe likevel?? Alle stresset jo slik ukene/dagene før jul, men trengte vi virkelig gjøre alt...og ble det gjerne like fin jul selv om det var noe vi ikke fikk tid til. Og som vi kanskje kan huske på neste jul så ikke stresset tar helt over?? Jeg stresset egentlig ikke så mye følte jeg. Men hadde egentlig store planer om å vaske alle skapene på kjøkken før jul...noe jeg ikke fikk tid til. Og må si at jeg ikke har komt på det nå i jula at det ikke var gjort, hehe Selv om det selvfølgelig hadde vært greit å ha gjort det altså... Ellers ser jeg at jeg, som alltid, ikke hadde trengt å bake sa mye julekaker. Har nesten ikke spist noe.
Lene~mor til tre Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Tja vi rakk heller ikke å vaske i noen skaper, rakk heller ikke å vaske kjøkkengulvet men det gjør egentlig ingenting. Baker alltid for mye kaker, og lager alltid for mye mat og riskrem på julaften men da hadde vi nok mat til 1 juledag også da så da slapp vi å lage noe mat da og det var egentlig veldig deilig siden jeg jobbet.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Hadde ikke trengt å handle inn så mye mat. Men det er litt fordi vi hadde planglagt stort selskap her som ikke ble noe av, men nå er mye fryst ned så går jo ikke i søpla.. Ellers så kommer det stresset før jul med alt en skal rekke litt av seg selv.. Skal liksom litt være slik som en tradisjon hehe..)
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Jeg hadde vel strengt tatt ikke trengt å bake så mange kakemenn. Barna likte de ikke en gang. Kunne heller lagt litt flere krumkaker. Ellers har jeg ikke stresset så masse. Handlet julegaver, vasket litt, vi har kost oss mest da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå