Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 og det er med skrekkblandet fryd... Har møtt han på nett, og vi har snakka utrolig mye i tlf, på msn. vi har en tone som om vi skulle ha kjent hverandre i mange år Jeg reiser til han, har barnefri Noen som har noen råd?????
murmelmamma Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 kos deg og kjenn på magefølelsen om det er rett! lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Hehe...ja, men det er likevel litt småskummelt;) Magefølelsen er veldig sterk på meg, så den kan vel si sitt HI
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Kjenner meg igjen der. Jeg traff en mann på nettet desember 2007. han kom på besøk til meg i januar 2008. så reiste jeg opp til han i slutten av den mndn ble der 4 uker. var gravid da jeg kom hjem. så nå sitter jeg her med en gutt som har ingen kontakt med pappan. Pga pappan ikke vil siden det ikke funket mellom oss...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Jeg gjorde det samme som deg for ca.5 år siden nå. Hadde møtt en fyr på nettet og jeg dro til han. Han sa at jeg bare kunne overnatte, men det ville jeg ikke. Jeg holdt meg også edru, med tanke på at hvis det ble helt kræsj så kunne jeg kjøre hjem. Det endte med at vi fant tonen med en gang, jeg ble over og like etterpå så var vi sammen. Desverre så kom det frem ting etterhvert, så det ble slutt. Men jeg angrer ingenting. Han var og er sikkert ennå en kjempe god gutt. Men man finner ut at man ikke passer sammen pga forskjellige holdninger til ting.
Lilleleen Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 Hold deg kjørbar, hvis du skal kjøre. I tilfelle du kommer opp i en situasjon du ikke liker. Få ei venninne til å ringe deg rundt ett hvis tidspunkt. Blir det helt kræsj, så kan du skylde på at du må dra pga noe har oppstått. Går det greit, så kan du bare si til vennnine din at du er opptatt. Da vet hun også at du har det bra. Har vært på slike blinddater en del ganger og som regel så er det veldig koselig. Har møtt to av mine ekser på den måten. Han ene var jeg sammen med i 4 år og han andre var jeg sammen med 3 mnd. Kos deg på date og lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå