Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Velger å være anonym så ingen tror at dette også er et sutreinnlegg... For oss har jula aldri dreid seg om gaver og vi hadde ei fantastisk jul selv om jeg ikke fikk en eneste gave annet enn ting lagd av barna i b.hagen og mannen min kun fikk en liten gave fra meg + ting lagd av barna i b.hagen. Jeg fikk ikke gave fra han fordi vi kjøpte mobil til meg like før jul fordi den gamle døde, og han fikk kun en liten ting fra meg fordi vi kommer til å bruke en del penger nå etter nyttår på noe han trenger. Vi har råd til å gi mere, men ser bare ikke poenget med å kjøpe en masse "dill" bare fordi det er jul. Hvorfor ikke fokusere på kos og hygge heller enn å sitte og regne på hvem som fikk mest og minst fra hvem?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Ja, mye trist lesing her inne nå, merker at jeg bruker mindre og mindre tid her inne, det er ikke mange jeg føler har det samme synet på ting som meg her inne.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Syns faktisk det passet UFATTELIG bra med det innlegget om "entitlement issues" i disse dager;) Det ligger her på siden nå. Bra påtenkt å legge det ut av HI akkurat nå hahahaha.......
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Er så enig. Selv har jeg ikke kontakt med familien min og får derfor heller ingen gaver annet enn fra mann og barn. Jeg vet jo at søsknene mine og barna deres får masse gaver fra foreldrene våre, men bryr meg da ikke om det. Jeg er så glad for å ha kommet meg unna familien min og ikke en million julegaver ville gjort meg mer lykkelig. Julen handler om å kose seg sammen med dem man virkelig er glad i, ikke sutring over at man får for lite gaver fra de som faktisk ikke bryr seg om en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå