Gå til innhold

Noen som har hatt svangerskapsforgiftning før og hatt smerter i magen?


Tippehøne87

Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg lurer er at nå med det høye blodtrykket og ødemer venter jo bare legen på flere symptomer, og han sa at hvis jeg fikk hodepine eller smerter i magen, så måtte jeg ringe rett til KK. Men så er det store spørsmålet - hvor vondt i magen skal jeg egentlig ha? Jeg har nemlig fått en litt rar smerte på høyre siden av magen, ca en knyttneve under puppene. Det er ikke veldig vondt, og den er der ikke konstant, men veldig mye av tiden. Det føles ikke som luftsmerter, men heller som om jeg har et stort blåmerke et stykke under huden som verker og som føles vondere om jeg trykker på det.

Så er det noen som har noen erfaringer å komme med, eller evt tanker om det hele? Jeg har forresten kontroll hos legen i morgen kl 9, så jeg skal om ikke annet nevne det for ham da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde alvorlig sv.skapsforg sist, men fikk ikke magesmertene enda jeg fikk diagnosen truende eklampsi før de tok hastesnitt.

Men den grusomme hodepinen fikk jeg noen dager før det var på det værste. Man får nok litt forskjellige symptomer. Noen får det ene, andre får det andre. Man skal passe på uansett.

Husker de ba meg passe på magesmertene da jeg lå på sykehuset, (leveren), men var det høyre eller venstre side? Det kan jeg ikke komme på. Du burde ringe føden og høre synes jeg. Håper alt går bra, og lykke til i morgen. Heldigvis blir vi passet ganske godt på her i landet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...