Gå til innhold

ang jul til neste år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen hyggelige ideer jeg å datteren min kan gjøre(kankje som en hygglig juletradisjon) på 1te 2dre og 3de jule dag?Vi har ikke noe særlig familie og de vi har kan man ikke belage seg helt på da de er enten rusmissbrukere eller vi ikke kommer noe særlig overens!

Men vil gjerne gjøre noe sosialt oh hyggelig som gjør at jula ikke følese så stusselig,spessielt for datteren min som til neste år er litt over ett år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akedag med middags utendørs, evt annen tur hvis det ikke er snø hos dere.

Kino når hun blir større

Julebukk når hun blir større.

Skrevet

1. juledag kan dere ha en kosedag, går rundt i pysjen, lek med alt hu fikk kvelden før, spise noe godt, se film..

Stå på skøyter en dag om dere har mulighet til det? Akedag?

Skrevet

I år hadde vi kosedag på julaften i pysj:)Var faktisk gange deilig,så det tenkte jeg å ha framover .I år lagde jeg bare mat jeg liker:)Men når hun begynner å spise tenkte jeg å lage hennes yndlingsmat og evt invitere folk til oss med pysj;)Lille julaften tenkte jeg å ha invitere venner på pinnekjøtt så det blir EN dag ialefall hvor ting er litt staselig også,med å pynte oss osv.blir litt som å ha julftan på lillejulaften her i hus,for da er ikkke alle venner og familie nødvendigvis reis bort for julen.

Skrevet

Vi bruker de dagene på ski/aking o.l.

I alle bakkene her er det unger og det er veldig moro:) Er sikkert det et sted i nærheten av dere også

Skrevet

vi har vært på skitur.. men er det lite snø kan dere gå på skogstur eller lignende... ta med cacau og middagsrester etter julemiddagen..

jeg pleier også å gi en pakke som alle i familien kan ha glede av.. f.eks spill, malesaker eller lignende... så kan man jo spille/male sammen og ha en familiestund med det...

2 dag jul er det ofte en del premierer på kino som man etterhvert kan gå på...men da må jentungen bli litt større da..

lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...