Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 drikke max 2 kopper kaffe? Uff jeg drikker litt mere enn det ,ikke vær dag men innimellom og i julen har det nok blitt 4/5 (små kopper) Har litt dårlig samvittighet,men hvor ektremt nøye bør man vær på slike ting? Er jo vankelig og følge alle rådene til punkt å prikke...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Jeg drikker ikke mer enn 1 kopp om dagen. Sluttet med stordrikkingen når jeg fant ut at jeg var gravid. Men det finnes jo koffeinfri kaffe hvis du føler at du må drikke kaffe.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 drikker ikke kaffe i det hele tatt....fordi jeg ikke liker det... utover det syns jeg jo at 4 små kopper er det samme som 2 vanlige... og når barnet ikke reagerer på det med mageknip.... vel da kan du vel kose deg med kaffen din...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Drikker ikke kaffe, men blir litt cola i blant.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Bare drit i de ammerådene du! Du ser jo fort om ungen reagerer på noe du får i deg... Kan fort drikke en liter Monster (energidrikk) om dagen jeg.. (nå i jula når vi for en gangs skyld har,,)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå