Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Er det bare jeg som syns det er ekkelt med folk som sier ' Åh jeg gleder meg til å komme på besøk og snuse babylukt når du har fått baby!' Hvorfor, HVORFOR?? Det lukter jo fostervann og kjønnsorgan fra moren liksom.:-O Det er jo bare ekkelt å sitte å snårte sånn lukt av andre sine barn og faktisk like det... oæææh....
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 herrejesus for et lite intelligent innlegg
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 hehe! godt forsøk på å provosere, men dessverre ikke godt nok
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Det er faktisk ikke meningen å provosere overhodet, jeg MENER det! Jeg syns det er utrolig ekkelt.... Er det bare meg??? Syns dere det er deilig?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 ja det er nok bare deg som går rundt og synes at babyen din lukter fittesaft. da må du vel vaske han/henne da vel?? synes at du er helt snål om du sier noe slikt, en baby er vel ren etter et bad han/hun også, og da lukter de vel godt?de har da en helt egen lukt av ny lukt som er helt unik.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 Hehe...ja det kan du si.....jeg syns det er goglukt selv jeg.lukter ikke fostervann og kjønnsorgan fra min baby,vet du hvorfor??? Fordi min baby har blitt badet etter at han ble født....vasker og bader ikke du babyen din??? Babylukt er deeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiillllllllllllllllllllig lukt det.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 Godlukt skulle det stå...:-).Helt unik og ny lukt som hun andre her skrev.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #8 Skrevet 27. desember 2009 Doh! Snakker ikke om MIN baby.. Snakker om at andre er så jævla hypp på å komme å lukte på andre sin baby.... Er jo det samme som at man kan like sin egen fis-lukt, men du går da ikke rundt å sniffer og liker andre sin liksom.... Same shit.... Å kom ikke å si at du ikke noen gang har luktet på din fis å ikke likt den, for det er bull....
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #9 Skrevet 27. desember 2009 det er da vel ett fett om man liker å lukte på sin egen baby OG andres? andres baby lukter ikke fittesaft de heller fordi folk er intelligente nok til å vaske babyene sine. herregud,du får det til å høres perverst ut å like å snuse litt på en nyfødt. du er syk i hodet
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #10 Skrevet 27. desember 2009 Er jo du som er syk i hodet som liker å snuse lukten!:-O
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #11 Skrevet 27. desember 2009 hvilken "lukt"????? en nydursja kropp??
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #12 Skrevet 27. desember 2009 når jeg tenker babylukt er det varm melk som slår meg, lukter deilig av små babyer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå