Gå til innhold

Hva er Voksipose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig at jeg er helt dum, men hva er en voksipose? Jeg har fått med meg at det er en vognpose, men det snakkes og skrives jo om den som at den er et MUST i vognen. Er det noe spesielt med den iforhold til andre vognposer?

Jeg har klart meg fint uten voksi på de første to barna mine..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel mange gode vognposer ute i den vide verden, men Voksi er vel den mest kjente.

Er jo ull så den er veldig god og varm.

Jeg har den og er veldig fornøyd, men hvis du ikke har hatt den til de to første så klarer du deg vel uten en sånn på nestemann også vil jeg tro;)

Skrevet

http://www.voksi.com/

Jeg klarer meg også fint uten Voksi.

Voksi Classic, den som skal knytes syns jeg ser i utrolig klumpete og "balete" ut.

Voksi Urban kunne jeg muligens finne på å kjøpe om jeg skulle trenge den.

Nå har jeg den gamle saueskinnsposen som jeg selv brukte, til gutten min. Han er god og varm og sover kjempegodt i den. Den skal brukes så lenge den passer. Så må jeg vel skaffe en ny, men tviler på det blir Voksi.

Skrevet

jeg har voksi classic til poden, og den er kjempevarm og god! Også passer den til ham helt til vi skal slutte med poser, og nestemann kan arve fordi de er så slitesterke. MEN, de er store og klumpete, så noen vogner er ikke like gode til voksi som andre. Min teutonia spirit s3 er litt i snaueste laget, og jeg ville aldri fått plass til voksiposen i bagen til vogna, men den går ann i sportsdelen.

Så den bør testes i vogna først. Hadde jeg hatt saueskinnspose ville jeg heller brukt det da, for jeg elsker saueskinn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...