Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Hvordan skal jeg klare å rette det opp igjen? Klarer ikke stå opp kl. 7 med babyen vår, så det må samboeren gjøre Hva kan jeg gjøre? Er et ekstremt b-menneske og liker å sove. Men jeg vil endre meg!!!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Du kan ta det hardt og effektivt eller du kan ta det gradvis. Stå opp med datteren din og bare gjennomfør det. Legg deg til normal tid og gjennomfør dette også. Det blir litt jo jetlag, beregn ett døgn ulage per time du har snudd om på. Du kommer til å føle deg elendig i disse dagene, men etter hvert blir det bra. Og så må du jo holde deg til dette framover også da! (middagslurer er ingen god ting...) Eller du kan ta en time tidligere opp og en time tidligere i seng hver dag til du har snudd det tilbake. Kanskje litt mer behagelig enn den andre varianten. Du blir garantert liggende våken i senga så det er viktigst at du kommer deg opp like tidlig som du har planlagt uansett hvor mye du har sovet. Det blir som en hestekur, men hvis du er motivert nok så klarer du det du har satt deg fore!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå