Musemor med tre søte små Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Har et lite nyttårsaften dilemma. Er 5+4 idag, eller 6+1 på nyttårsaften. Vi er blitt invitert bort med mulighet for overnatting. Vanligvis leker barna og spiser sammen, og når de er i seng, koser vi voksende oss med god mat og vin. Vi tenkte å si vi har en avtale dagen etterpå slik at vi må hjem og det er min tur til å kjøre. Ingen vil stusse på det. Så kommer det store "men'et". Men jeg er blitt så utrolig trøtt at jeg ikke er sikker på om jeg vil klare å holde meg våken til 1-2 tiden på natten, og liker ikke å kjøre når jeg er stup trøtt. Har heller ikke lyst til å fortelle heller siden vi mistet sist, og er så utrolig redd for å gjøre det igjen. Vet nesten ikke hva jeg skal gjøre..
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 men hvor langt er det å kjøre da? har du mulighet for å kanskje ta en liten middagskvil ? Jeg har å vært kjempe trøtt i bynnelsen, å har skjeldent klart å være lengere oppe en elve.. men merker jo at når vi har vært på "festlige lag" så er det jo litt mer som skjer en å sitte hjemme i sofan å det har gått bra!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Be mannen din om å ta ungene på morgenen nyttårsaften. Da kan du sove ut og holder kanskje ut litt lengre på kvelden/natta. Kan jo også skylde på at du har fått hodepine på kvelden slik at du må legge deg tidlig?
Musemor med tre søte små Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2009 Vi skal kjøre ca 25 km. Lurte på om jeg skal ta en lur samtidig som guttungen på dagen og håpe på det beste. Vi drar etter at han har stått opp. Men jeg gleder meg ikke til den hjemturen for å være helt ærlig.
Musemor med tre søte små Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2009 Mannen tar alltid guttungen om morgenen ;-D
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 Hehe, sånn er det her også ;p
mammantilT&I Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 hva om dere avtaler overnatting, og sender en sms til vertskapet litt " i siste liten" om at du ikke er i form ( velg din sykdom, symptom etter hva som passer ) og si at du vil kjøre og at dere muligens må dra hjem tidligere enn antatt.. eller kjøp alkohofri vin som du heller over på annen flaske og drikk den på kvelden og allikevel overnatt hos vertskapet.. ettersom kvelden går kan du jo "bli trøtt" etter en våkenatt, en natt med hodepine etc.. og allikevel ta tidligere kveld selvom dere overnatter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå