Gå til innhold

Noen flere med 08 barn som venter en til liten allerede?


Gullblomst

Anbefalte innlegg

Lillegutt er født i november 08, og dersom alt går som det skal blir han storebror i august.

 

Noen flere som venter to relativt tette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her også blir det to ganske tette gitt (hvis det ikke skjer noe). Snuppa er født i november 2008 og vi venter en til i august. Men det har ikke gått opp for verken meg eller sambo. Var planlagt, men det skjedde litt fortere enn vi hadde ventet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en gutt som er født i slutten av des 2008 og om alt går rette veien så kommer det en til i august 2010.. dette var ikke planlagt.. har en jente født i des 206 også. så her blir det 3 barn innen for 4 år..men gleder oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en jente født i mai 08 og satser på at spiren sitter så vi får en til i august:)

Vi har forsøkt å få dem relativt tett på og er veldig fornøyd med alders forskjellen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en jente født i september 2008 og håper alt går bra nå så hun blir storesøster i august 2010 :o). Vi har prøvd å bli gravide siden i sommer så dette var absloutt planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er våre ganske jevngamle. Jeg har ei født i jan -09 + ei født des -06. Så blir nok å gjøre framover:) Ikke planlagt her heller, men får håpe det går bra med lille nurket framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har en jente som er født i Januar 08, så hun er jo "nesten" 3 år da hun forhåpentligvis blir storesøster i august 10 :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker fra juli 2010(termin 29.07) så det kan jo godt hende jeg kommer innom august hvis terminen blir flyttet på....

Har en sønn som er født i januar 08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har jente født i januar 08.

Går alt bra denne gangen ventes neste mann i slutten av august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...