Gå til innhold

Noen flere med 08 barn som venter en til liten allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er født i november 08, og dersom alt går som det skal blir han storebror i august.

Noen flere som venter to relativt tette?

Fortsetter under...

Skrevet

fikk en i juli08, og skal ha enda en i feb 2010

så her blir d tett ja :-)

Skrevet

prinsen vår er født des-08 og hvis alt ender godt så blir han storebror i august :))

Skrevet

Jada, Snuppelure ble født i oktober'08 og blir storesøster i august :-)

Skrevet

Her også blir det to ganske tette gitt (hvis det ikke skjer noe). Snuppa er født i november 2008 og vi venter en til i august. Men det har ikke gått opp for verken meg eller sambo. Var planlagt, men det skjedde litt fortere enn vi hadde ventet. ;)

Skrevet

har en gutt som er født i slutten av des 2008 og om alt går rette veien så kommer det en til i august 2010.. dette var ikke planlagt.. har en jente født i des 206 også. så her blir det 3 barn innen for 4 år..men gleder oss

Annonse

Skrevet

Har en jente født i mai 08 og satser på at spiren sitter så vi får en til i august:)

Vi har forsøkt å få dem relativt tett på og er veldig fornøyd med alders forskjellen:)

Skrevet

Hei.

Har en datter som ble født i slutten av des-08.

Hvis alt går bra så kommer det en til i august 2010:)

Skrevet

har 05 barn og 08 barn... og nå kommer et 10 barn....

Skrevet

Jeg har også som deg anonym over en 05, 08 og nå forhåpentligvis 10 barn.... Hvor i landet er du ifra foresten?

Skrevet

07 og 08 pluss 2010 viss alt går bra:) etter denne skal eg ha en lang pause!

Skrevet

har augustbarn 2008, ser ut til det blir augustbarn 2010 også:) Flotte greier:)

Annonse

Skrevet

har augustbarn 2008, ser ut til det blir augustbarn 2010 også:) Flotte greier:)

Skrevet

Har en gutt som er født i desember 08 jeg også, å nå skal vi ha nummer to i begynnelsen av august:-)

Skrevet

Har også et april 05 barn, april 08 barn og nå aug 10 hvis alt går bra:-)

Skrevet

Har en jente født i september 2008 og håper alt går bra nå så hun blir storesøster i august 2010 :o). Vi har prøvd å bli gravide siden i sommer så dette var absloutt planlagt.

Skrevet

Har en jente født juni 09 og venter en liten en i august 2010.. Ikke planlagt, men den lille er hjertelig velkommen!

Skrevet

hei =)

jeg har ei jente født februar 05 og en gutt født februar 08, og hvis alt går bra har vi en liten en i august 10 =)

Skrevet

jeg mente å skrive at jenta mi var født i 04 =)

Skrevet

Fikk ei jente i jan -09, så her blir det også tett

Skrevet

Da er våre ganske jevngamle. Jeg har ei født i jan -09 + ei født des -06. Så blir nok å gjøre framover:) Ikke planlagt her heller, men får håpe det går bra med lille nurket framover.

Skrevet

vi har en jente som er født i Januar 08, så hun er jo "nesten" 3 år da hun forhåpentligvis blir storesøster i august 10 :) :)

Skrevet

Snoker fra juli 2010(termin 29.07) så det kan jo godt hende jeg kommer innom august hvis terminen blir flyttet på....

Har en sønn som er født i januar 08

Skrevet

Jepp, har jente født i januar 08.

Går alt bra denne gangen ventes neste mann i slutten av august!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...