<3 2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 grætt å få ei liste på de
camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Høyt blodtrykk og proteiner i urinen må til for å stille diagnosen. Ellers vil en se forandringer på en rekke blodprøver bla. leverpreøver, urinsyre, blodplater og Hb. Dette er funnene ved svangerskapsforgiftning/preeklampsi. Det du kan merke selv (symptomer) er: Rask vektoppgang (flere kilo på noen dager) med raskt økende ødemer, sterk hodepine, synsforstyrrelser og akutte smerter under ribbena.
<3 2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2009 ok, då trur ikke jeg at jeg har det og det et nå super bra jeg hadde litt proteiner i urinen min sist gang den ble sjekket, mn ikke høyt blodtrykk. og nå er fingrene å føttene min utroooolig opphovnet med mye vann. og klør veldi innimylla fingrene.. har snakket med jordmor og skulle få komme og sjekke urinen og blodtrykke mitt på tirsdag. bare slik jeg slipper uroe meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå