Gå til innhold

Uke 36 og litt blod..

AnLin *j07* med januargutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjempe vondt i bekkenet i dag etter å dessverre måtte bære litt på snuppa på 2,5 år i går.. (har bekkenløsning) Og etter dusjen i dag var det blodspor på håndkle og litt på papiret etter toalett besøk i stad.. Hva kan det bety..? Har ordentlig verking i dag og får nok ikke dratt i julemiddag som jeg hadde gledet meg til heller.. Kan det være noe som skjedde etter bæringa i går? Var våken i to timer i natt med kvalme og smerter nederst i magen.. Har ikke akkurat lyst til å føde i dag, så har gitt meg selv sofatjeneste resten av dagen.. Burde jeg kontakte noen eller høres det greit ut..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville nok ha kontaktet føden for å høre hva de har å si, sikkert ikke noe å bry seg om men bedre å ringe engang for mye enn for lite.

Skrevet

kontaktet føden ville jeg også gjort, skal jo alltid gjøre det ved blødning sånn på slutten så lenge du vet det ikke er en ytre rift som blør litt. Sofatjeneste høres lurt ut, her er mann og barn ute på skitur og jeg slapper av litt jeg og. Har termin 21 jan,3 mann, men slimproppen gikk julaften så jeg tror han kommer litt før:)

Lykke til!

Skrevet

Takk for råd. Ikke noe mer blod her og ikke smerter lenger, så ser det an. Gutten i magen beveger seg fint så ser ikke noen grunn til å ringe egentlig. Hadde det vært mer blod hadde jeg selvsagt ringt, men føler det har roet seg, og nok bare var et overfladisk rift eller lignende. Men takk likevel. Fikk bare litt småpanikk her...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...