Gå til innhold

Noen som bruker skype her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne endret navnet på kto min, men finner ikke ut hvor jeg gjør det:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker det, men kan ikke hjelpe deg.. Kanskje under innstillinger.

Skrevet

nei det går visst ikke:( Må eventuelt lage en helt ny kto og det orker jeg bare ikke.

Skrevet

da går du på skype - profil - rediger din profil

der skal du kunne endre navnet eller nicket :)

Skrevet

nope det går ikke. Man kan endre absolutt alt annet da.

Skrevet

hmm så rart.. for det går på min..

Skrevet

navnet er ikke det samme som kto navnet dessverre. Men jeg har fått fikset det på en annen måte:) Ville bare ikke sende sms til kundene mine med samme nick som jeg faktisk har her hehehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...