Gå til innhold

Mageknip - menssmerter for 4 dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sykehuset i går , da jeg trudde det kanskje var rier.. Men neida.. Ingen utslag og ikke tegn til modning eller noe..

Men hva kan dette komme av? Det er mageknip (luft smerter nesten.. Ender nesten alltid med at jeg må på do -løs i magen hver gang) , og mens smerter blandet inn. Eller bare mens smerter som kjennes mer ut som kraftige og vonde kynnere.. Må puste meg igjennom de fleste. Om natten kommer disse "krampene" så fort jeg snur på meg i sengen , men om jeg ligger helt rolig skjer ikke noe.. Men som sagt , ingenting å finne på sykehuset..

Noen som vet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker, men har lignende selv. Har vært på et par kontroller på sykehuset av andre gunner, og på lille julaften ble det registrert endel kynnere på ctg. Disse kjenner jeg som harde stramminger og noen ganger knip. Har egentlig hatt mensmurringer fra og til hele svangerskapet, men har merket mer av det siste tiden.

Kan jo være noe fordøyelsesproblemer nå i julen? Og at du har kynnere i tillegg?

Skrevet

Er nok det kanskje.. Jeg har hvertfall ikke problemer med å få noe ut.. hehe.. flyr jo på dass hele tiden.. Er bare så utrolig slitsomt med disse smertene når det ikke har noen hensikt.. Hadde forsåvidt ikke hatt det uansett da jeg skal ha keisersnitt om 10 dager men.. :)

Takk for svar hvertfall ::)

Skrevet

Åja, hehe, men jeg skjønner du blir redd for at noe skal skje FØR keisersnittet. Kan jo være noe modning, det tolker jeg mine menssmerter som. Men dette ville de helt sikkert vært veldig obs på på sykehuset vil jeg tro, mtp at du skal ha keisersnitt. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...