Ajam Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 .. til å matte fuglene ute. Både store og små. Se har ingen mulighet til å finne mat under all denne snøen, og mange vil sulte ihjel om vi ikke setter ut mat til dem. Fortsatt god jul!
moe_ Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Oppfordrer alle fuglematere til å ikke slenge fuglemat / brødskalker på bakken, rottene kommer og forsyner seg. Heng opp fuglemater hvis du kan, hvis ikke - la vær å "mate fuglene", det er rottene som forsyner seg av brorparten. Takk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå