Gå til innhold

Vil bare oppfordre alle..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. til å matte fuglene ute. Både store og små. Se har ingen mulighet til å finne mat under all denne snøen, og mange vil sulte ihjel om vi ikke setter ut mat til dem.

Fortsatt god jul! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om jeg setter ut mat så sitter det 40 katter (min inkludert) og venter på at fuglene skal komme og bli kattemat.

det er jo mer humant å bli spist en å sulte igjel, men det byr meg litt i mot alikevel

Skrevet

Det er fint når vinteren rydder unna litt småfugl slik at det blir redeplass til trekkfuglene når de kommer hjem. Pleier ikke fulgeeksperter å si noe sånt samtidig som de råder folk til å ikke mate fuglene?

Skrevet

Jeg tror det er altfor mye putesying under armene på disse fuglene,de lærer ikke å sette pris på maten når det er slik at det faktisk er deres marked, de kan velge og vrake, tydeligvis. Tror ikke at de ikke er det aller minste truet av noe, siden de glatt overser både meiseboller og frø unntatt sånn en gang pr uke, når en hakkespett, ei skjære og en liten kjøttmeis nedlater seg til å besøke mine omsorgsfullt uthengte foringsrør. Og her har det vært mat jevnt siden oktober, faktisk, og etter nyhetens interesse gikk over, er det tydelig at de foretrekker andre enn meg.

Skrevet

Det er nok ikke meisebollene det står på, lut.

Vi hadde forresten alltid katt i fuglehuset som pappa ordna hver vinter. Her har vi ikke kjøttmeiser og denslags, vi har grønne papegøyer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...