Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 de som blir sur for at du gir beskjed til ungene deres om å slutte eller sier nei ikke gjør sånt , når du snakker til barna deres som de ikke gidd å snakke til selv? Alle blir jo irritert etter en viss stund med at de andres barn plager eget barn,og er jo bare på sin rette plass og gi beskjed om de ikke gidd/driter i det selv! Så irriterende at de tror de er noe,og så ser du på laaaaang vei hvorfor deres unde er så trassigsier jo seg selv med sånne foreldre som ikke gidd å gi beskjed eller noe annet...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Helt enig.Og de ser det ofte ikke selv...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Helt enig. Også irriterer det meg med foreldre som ikke ber ungene låne bort leker når de har besøk. Det er en kjent sak at barn blir eiersyk ovenfor lekene sine, men da sier man; "Nå har vi besøk, og da låner man bort leker - du låner når du er borte på besøk" Var hos noen venner for et par dager siden, de har en sønn på 3, han nektet plent at min sønn skulle få leke med hans leker. Jeg hadde med et par leker til sønnen min, gjett hvem som tar de, jo han!! Men å la min gutt bruke noe av hans ting, det var uaktuelt. Og foreldrene bare sitter der, som to naut!! Har vi besøk av barn, så får de låne alle lekene her, det bestemmer faktisk ikke gutten min, og dette vet han godt.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Helt sant. Mange foreldre som ikke skjønner at de skal dele på tingene. Og ungene sier nei det er mitt det er mitt. Nei få det.mitt mitt mitt.mine mine mine.Og mange er flinke til å terge og.. Og foreldrene sitter der som 2 idioter og ikke sier noe,men med engang ungene deres skal leke med tingene til våre unger,ja det er helt greit det...Ta det i fra de små og leke med det.Men dele sine egne ting?Nei er du gærn... Og mange blir nok "beskytte barnet sitt" la de få leke med sine egne leker og andre sine leker,men drite i å dele,og visst de terger eller slår ja da er det ingen som sier noe,men om du gir beskjed etter at ungene har terget dine unger en stund,selv om foreldrene garantert får det med seg,så driter de i det,men fy fader så sur de blir og skal "beskytte" ungene sin for så og si nei til våre barn bare de er i nærheten omtrent.Bare sitter å venter for å hakke løs.Selv om de bare er 1-2år,mens deres er 5-6år...snakk om å synke lavt a gitt.. Tror ikke de merker det selv heller.Er så tragisk å se på. DA er du en elendig mor spør du meg! Man skal være mot andre som du vil de skal være mot deg! Og når noen barn er så små så skjønner de jo ikke så mye,og de lærer jo og,men da skal det plutselig skytes med granater,for deres unge er så perfekt!NEI langt ifra.usj a meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå