annabe36 Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Hadde dere tatt sjansen på å reise på høyfjellet (Haukeli, tror det er ca tre t til sykehus i Haugesund) til nyttårshelgen, er da 38 fullgåtte uker på vei...(er altså i uke 39). Gikk to uker over sist og måtte settes igang. Ingen planer om selv å legge ut på skitur, rolig bok-foran-peisen-tur for meg. Ja el nei? Er fryktelig i tvil!
trultimor Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Om alt er normalt, så hadde jeg ikke vært redd for å reise, men ville hørt med JM først, Haukeli er jo en nydelig plass å hente krefter på ;o) Ha en strålende nyttårshelg uansett hvor du måtte feire den
annabe36 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2009 takk i lige måde! Høre m jordmor var en god ide. Ringer henne i morgen. Greit at fagfolket sier noe om hva som er forsvarlig.
Vimsetrollet Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Det er jo mange som bor slik at de har 3 timer til sykehus uansett. Jeg hadde nok antakelig ikke gjort det, jeg fødte i uke 39 sist, og hadde en rask fødsel... Hør med jordmor du! Lykke til!
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Det går sikkert greit, men tror ikke jeg hadde gjort det selv. Er greit å være hjemme i egne omgivelser når det setter i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå